2019. május 28., kedd

Harry Potter Könyvjelző Maraton - Ő, akit nem nevezünk nevén - Lord Voldemort és Nagini 🐍

   Megfogyva bár, de törve nem, mondta ezt anno Vörösmarty Mihály, és ez erre az időszakra is fokozottan igaz. Bizonyára észrevettétek, hogy az oldal mostanában nem éppen az aktivitásáról volt híres, ahogy a könyves tartalmainak sokszínűségéről sem. Ennek oka pedig egészen egyszerű, mégpedig az év végi hajrá. Rengeteg beadandó vár még, amikbe belefektetem a maximumot, épp ezért a blogra kevesebb időm jut. Alkotós tartalmat tudtam hozni (hiszen most is az van), ugyanis éjjelente kikapcsolódásként ezeket készítettem, de olvasásra mostanában nem tudtam időt szánni. És be kell valljam, kedvem sem volt. Mégpedig a jelenleg olvasott könyvem miatt (oldalsávban megtaláljátok) amely olyan szintű olvasási válságot okozott, hogy azóta is sínylem, ahogy a könyvet is.  De befejezem, már nincs sok, és utána kegyetlenül kivesézve értékelem! 😈
   De most hagyjuk is, beszéljünk inkább a mai bejegyzésről, amely egy újabb könyvjelző maraton lesz! Mégpedig a varázslótörténelem leggonoszabb, legsötétebb varázslójával és hű társával! Íme hát Lord Voldemort és Nagini!



   Viszont egy kicsit a Harry Potter Könyvjelző Maratonról is beszélnünk kell, mielőtt belevágunk Voldemortba. A sorozat egészen pontosan 2018. 07. 22.-én indult, és ez alatt nagyon sok változáson esett át. Elhagytuk Naomi rajzait, és elkezdtem én magam megtervezni a karaktereimet. A sorozat kezdetén egy évesre terveztem azt, de annyira megszerettétek a sorozatot, hogy úgy gondoltam, csinálom, amíg bírom, és nem válik túl monotonná, unalmassá. Hiszen a lépések ugyanazok, csak a tervek változnak, és egy fandomon belül... hát bevallom, nem volt már túl izgalmas. Most pedig itt az ideje, hogy hivatalosan is kimondjam: a Harry Potter könyvjelző maratonnak ezzel hónappal vége. No, de ez nem ilyen egyszerű! Nyilván a havi könyvjelző rovat marad! Csak nem Harry Potter témában! Hanem minden témában! Mostantól nem kizárólag a Harry Potterre fókuszálunk, hanem rengeteg fandomra és mindenféle dologra! Természetesen lesznek benne HP karakterek, hiszen nagyon sokukat még meg sem alkottam, de szeretnék mást is, hogy színesítsük a kis Victoria's Inspiration Island közösséget és tartalmat. A Harry Potter egy hatalmas család, de mi lenne, ha lenne Trónok harcás, Marveles, DC-s, unikornisos, horrorrajongó, esetleg Disney téma is? Én imádnám! Így hát következő hónapban meglátjuk mennyire fog nektek majd tetszeni, de már az újdonsággal érkezem, aki pedig nem más lesz, mint Daenerys Targaryen! Ezzel kapcsolatban is fejtsétek ki nekem a véleményeteket, nagyon kíváncsi vagyok rá!


Amire szükség lesz:

  • vázlat
          - papír
          - tűfilc
          - ceruza
          - radír
          - vonalzó
  • olló
  • filcanyag
          - Nagini: csalánzöld, sárga, fekete
          - Talár: fekete
          - Voldemort arc és nyak: fehér, piros, fekete, világosabb és sötétebb rózsaszín
          - Háttér: szavakat nem találok rá milyen zöld ez, de ha valaki esetleg meg tudja nevezni, azt megköszönöm. Addig is ha a zöld szóra kattintotok, a fonal legsötétebb zöldje egészen hasonlít rá
  • hímzőfonal: fekete, fehér
  • cérna
          - Nagini szeme: fekete
          - Nagini teste: sárga, fűzöld
          - Voldemort szeme: fehér, vörös
          - Voldemort szája: világosabb és sötétebb rózsaszín
          - Talár: fekete
          - kontúrok: fekete
  • ragasztó
  • hátsó oldal
          - Szívecske: sötétzöld hímzőfonal és fekete cérna
          - I am Lord Voldemort felirat: világoszöld hímzőfonal
  • könyvjelző kerete: színátmenetes, melír perlé gyöngyfonal, a Puppets márkától, egészen pontosan ez az árnyalat, 84-es számmal

1. lépés

Készítsük el a vázlatot!


2. lépés

Jöhet az alap és a hátsó rész kivágása! (Ne haragudjatok a színek miatt, de egyszer beborul aztán pedig kisüt a nap...)


3. lépés

Ragasszuk fel a kivágott részeket a megfelelő helyre...


4. lépés

... és varrjuk is le azokat.


5. lépés

Hímezzünk ki minden elemet, a körvonalakat (színt színtől elválasztó részeket) fekete hímzőfonallal, a részleteket fekete cérnával, a szem csillanásait pedig fehér hímzőfonallal.


6. lépés

Jöhet a hátoldal. Először a szöveget hímeztem ki világoszöld hímzőfonallal, majd pedig a szívet töltöttem ki sötétzölddel. Azután a szívnek adtam kontúrt fekete cérnával.


7. lépés

Az első és hátsó oldal összeragasztása után jöhet a pelenkaöltéses keretvarrás! Egyszerűen imádom ezt a melírozott színátmenetes hatást, ami ennek a fonalnak van! Zseniális!


   És ezzel el is készült! Úgy hiszem főgonosz nélkül nincs sorozat, így Voldemort egy méltó befejezése a Potter vonalnak. A további részeket Könyv-Jelző néven fogjátok megtalálni (ha csak addig nem jut jobb az eszembe. A HP könyvjelzőket nem fogjátok a Könyv-Jelző címke alatt megtalálni, azok továbbra is maradnak a Harry Potter Könyvjelző Maraton alatt, a Címkék fülben), és a következő hónapban már egy új világba látogatunk el a Sárkányok anyjával! Ki volt a kedvencetek a könyvjelző sorozatból?

Anyagköltség: olcsóbb
Nehézségi fok: közepes, időigényes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése