2017. július 14., péntek

Könyvértékelő - Marni Bates - Segítség,YouTube-sztár lettem! 🎥




   Vannak a fantasy könyvek. Rendszerint valami fantasztikus eseménnyel és fantasztikus a való életben nem létező lényekkel a sorai között. És vannak a real life vagy slice of life könyvek. Sulis történetek (is), olyan események, amik akár veled is megtörténhetnek. Nos, ez a könyv erősen a kettő között van.

  El se tudom képzelni, hogy ilyen megtörténjen a valóságban, pedig láttam már egyet s mást. De ettől tekintsünk is el. 


  Maga a könyv egy könnyed limonádékönyv, ami olvastatja magát. LOL könyvhöz híven vicces, romantikus. Nem túl hosszú, mindössze 272 oldal. Tökéletes egy nyári napon a dög melegben kiülni egy pokrócra a kutyáddal és egy ültő helyedben egy könyvvel bővíteni az olvasmánylistádat. 

   Ami nagyon tetszett benne, hogy hangsúlyozza a tanulás fontosságát. Én is utáltam, és kétlem, hogy lenne a világon olyan gyerek, vagy felnőtt, aki szeretne önszántából tanulni, vagy legalábbis egy két tantárgyat tuti utál mindenki. Vagy a tanárok miatt, vagy, mert nem megy túl jól. De higgyétek el tanulni nagyon fontos. A jegyek miatt is, de magunk miatt is. Engem például jó érzéssel tölt el, ha olyan érdekes tényekkel dobálózhatok, amiket körülöttem senki sem ismer. Én pedig már ezt olvastam. Egy könyvben. Ezért is lenne fontos minél jobban hangsúlyozni az olvasás fontosságát. Mióta könyvmoly vagyok százszor annyi infót szedtem össze regényekből, mint tankönyvekből. Nem szereti senki a száraz anyagot. De például egy Geek Girl-t ami vicces, jó a története és nem mellesleg telis-tele van érdekesebbnél érdekesebb tényekkel, már inkább kezébe vesz bárki, mint a Biológia 2.-t. 




  Nézzük is a szereplőket!

  Ha eltekintek attól, hogy majdnem olyan szerencsétlen, mint én, Mackenzie Wellesley egy tipikus tini karakter. Akire jutott egy Logan, amiért irigylem is. Néha nagyon vicces volt, amit leművelt, de a nyavalygásától falnak tudtam volna rohanni. Ha már a Jóisten az öledbe pottyantja a lehetőséget, hogy béna vagy, és mégis hihetetlen népszerű leszel, ne azon parázz, hogy nem áll jól rajtad az estélyi és nem veszed fel! Örülj, hogy tervezőktől kapsz ingyen ruhát, amiért mások a fél karjukat odaadnák! (Mondtam, hogy fantasy.)
  Logan Beckett tipikus szépfiú, aki rendes is. Tetszett a közömbössége, és az egész lénye. 
  Patrick-et azóta utáltam, hogy először elolvastam a nevét. Szerintem sejthető, hogy ő a farkas a történetben. Nem is ragoznám tovább. Olvassátok el! 😀
  A ReadySet nagyon klassz volt! Bírom a rocksztárokat, főleg ha még ilyen jó fejek is. No, de nem. Nem fog a Nickelback ezért egy dalt írni, és játszani sem fogtok együtt (satöbbi lehetetlen élethelyzet), mert... nos, ezt nem spoilerezem be, az elejét legalább tessék elolvasni, mert tényleg vicces rész. 😁
Ahogy feltűntek, azóta gondolkodtam rajta, honnan ismerem én a ReadySet-et. Aztán leesett. Eskü, elgondolkoztam azon is, hogy ez egy létező banda? De nem. A Rocksztárt kaptam karácsonyra című könyvben is ReadySet a banda neve. Jár a taps! 👏
  Corey O'Neal szerintem szintén jó karakter. Miatta is sikerült nevetni elég sokat. És még jó barát is.

  Ez az első olyan LOL könyv aminek a borítója tetszik, főleg a színek miatt. Pinkes, csajos, ezek a kis firkák pedig nagyon jók, remekül illenek rá. A kép is jó, de imádnám, ha egy jelenet lenne rajta a videóból, ami miatt elolvashattuk a kötetet. 




Az amerikai borító sem rossz, és témájában eléggé hasonló, de most a magyar sokkal jobban tetszik. A betűtípus az, ami a legkevésbé tetszik az egészen. No, meg a videó odabiggyesztve a közepére. Összeszedetlen hatása van.




Ennek a könyvnek most:



5/4

Kiknek ajánlom?:



  • akik szeretik a LOL könyveket
  • akik szeretnek kikapcsolódni
  • akik el akarnak menekülni a való életből
  • fiataloknak, tiniknek, és a szívükben fiataloknak
  • akik szeretik a fantasztikus könyveket, amik amúgy nem is fantasyk (Jó, jó, abbahagyom 😂)
  • akik szeretnek nevetni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése