2019. november 16., szombat

Novemberi könyvjelző | Draco Malfoy, a fiú, aki szeretetre vágyott 🖤

   Ahogy ígértem a váltás elején, a kedvenc sorozatomtól, a Harry Pottertől nem fogunk teljes mértékben elszakadni. Lesznek olyanok, mikor örömmel alkotok újra vagy épp készítek új karaktereket. 
   Ez is egy olyan bejegyzés lesz! Ma Draco Malfoy elkészítését mutatom meg nektek, egy klasszikus köntösben, amiben el szeretném készíteni az összes karaktert! Még régebben Harry-t varrtam meg így, és imádtam! Egy kérésre pedig most jöhetett Draco! Nagyon várom, hogy kiderüljön számomra is, hogy ki lesz a következő karakter, és ha érkezik, azt mindenképp megmutatom nektek itt, készítéssel együtt!
   Most azonban vágjunk is bele, nézzük meg, hogyan készült az októberi könyvjelzőnk! 




Amire szükség lesz:

  • filcanyag
          - haj: fehér
          - arc: világos bőrszín
          - szemek: fehér, szürke, fekete
          - sál: szürke, szép élénk sötétzöld
          - talár: fekete
          - címer: élénk sötétzöld, szürke
          - alap: fűzöld

  • cérna (a filcekhez tartozó színek, kivéve az alapé)
  • olló
  • ragasztó
  • tűfilc
  • vázlathoz papír, ceruza, esetleg filc, radír
  • hímzőfonal
          - fekete
          - fehér
          - szürke
          - zöld

1. lépés

Rajzoljuk meg a vázlatot!


2. lépés

Vágjuk ki az alapot a fűzöld filcanyagból.


3. lépés

Vágjunk ki minden elemet, és ragasszuk fel.


4. lépés

Varrjunk le minden elemet a hozzá tartózó színű cérnával.


5. lépés

Hímezünk ki minden kontúrt. A szemben lévő fényt fehér hímzőfonallal, a talár redőjét szürkével.
Most próbáltam ki másodjára az osztott hímzőfonalat könyvjelző hímzéséhez, és basszus... hogyhogy én eddig nem próbáltam ezt?! Sokkal szebben simul, az öltés sokkal folytonosabb, sokkal egységesebb. Zseniális dolog. A vastag részeket 3 szállal hímeztem, a kisebb, finomabb részeket (szem redője, száj, áll vonala, S betű) 2 szállal.


6. lépés

A hátuljára hímezhetünk valami jó kis szöveget, pl. az adott karakter nevét, esetleg egy rövidke idézetet. Bármilyen színnel ki lehet hímezni a szöveget, csak menjen az előlaphoz.


7. lépés

Majd pedig pelenkaöltéssel készítsük el a keretet. Én ehhez ugyanazt a zöldet használtam, mint amit a DRACO MALFOY szavak hímzéséhez.


Nehézségi fok: közepes-nehéz
Anyagköltség: olcsóbb

1 megjegyzés: