2016. augusztus 9., kedd

Könyvjelzős-tag - 1. 📖

   A könyvmoly elengedhetetlen barátja nem csak a jó olvasólámpa de az a több tucat könyvjelző is, ami bizonyára szinte a legtöbb moly polcán ott lapulnak. Ez alól én sem vagyok kivétel, azt hiszem a könyvjelző-gyűjtési mániám egyre nagyobb tereket ölt, szinte mindegyik olvasott könyvemhez nyomtatok, vagy készítek egy újat. Hiszen annyi jó ötletet lehet találni ma már a neten, és annyi gyönyörű fotót, ami tökéletesen illik az adott könyv hangulatához, vagy csak mókás, és csak úgy... kell. Mert a könyvjelzőből sosem lehet elég! 


A Harry Potter könyvjelző-gyűjtemény!

Harry Potter fanatikus és megszállott vagyok 2006 óta, és ez volt az a könyv is, ami megszerettette velem az olvasást. És nekem van a legjobb fej LB-m, aki számtalan könyvjelzővel ajándékozott már meg. Ebből a 2 színes könyvjelző szintén az ő ajándéka volt, ez úton is köszönöm neki! ☺






Do It Yourself! Mert a könyvjelzők elkészítése nem csak jó mulatság, de ráadásul még értékük is van számodra!

   Nagyon szeretek rajzolni, így természetes volt számomra, hogy ötvözöm a két kedvenc hobbimat. Az emoji-könyvjelzőket volt a legjobb elkészíteni. Van, hogy cserélgetem őket, attól függően, hogyan változik a véleményem olvasás közben.



Minion-láz a könyvek világában is!

   Én is imádom ezeket a kis sárga lényeket. Nagyon örültem mikor rájuk találtam az Aliexpressen, ráadásul nagyon olcsón. ☺

Sajnos a kedvenc könyvjelzőm egy könyvtári könyvben maradt, de remélem, hogy az új tulajdonosának is legalább annyira tetszik, mint nekem ☺

És ebben a bejegyzésben végül, de a blogon nem utolsó sorban - az otaku énem könyvjelzői!

   Mint a könyvjelzők számából is kitűnik a legeslegkedvencebb anime karakterem Sebastian Michaelis, és az egyik kedvenc animém és mangám a Kuroshitsuji - Black Butler. ♥


Mégis az egyik legnagyobb kedvenc ebből a könyvjelző-csomagból Yato (Noragami), mint a Sikoly festmény paródiája. ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése