2017. december 9., szombat

Christmas in the air! - Akasztják a hóembert???? ☃️

   A karácsonyi bejegyzéssorozatban ezúttal egy hóemberes ajtódíszt készítünk el, ami akár egy egyszerű fehér ajtót is pillanatok alatt ünnepi díszbe öltöztet. 




Amire szükség lesz:

  • filcanyag (piros, fehér, világoskék, sötétkék, fekete, narancssárga, és egy az alaphoz, az pedig az én hóembereim esetében A/4-es méretű volt, ennek színe bármilyen lehet)
  • ragasztó
  • hímzőfonal (fekete)
  • olló
  • ceruza
  • papír és ceruza, esetleg színes ceruza is

1. lépés

   Megrajzoljuk a hóemberünket. Én az enyémet egy neten talált kifestő alapján készítettem. Kiszíneztem az egyes részeket, hogy miután ízeire vágtam, könnyebb legyen kitalálni, mit milyen színűvel készítek. Illetve az összképet is könnyebben láthatjuk így előre - itt még bármikor tudunk változtatni.


2. lépés

   Kivágjuk a rajzot.


3. lépés

  Először a teljes rajzot rajzoljuk át egy A/4-es filcre. 


4. lépés

   A rajzot darabjaira vágtam, majd a filcből is kivágtam ugyanezen darabokat, és a harmadik lépésben elkészített alapra ragasztottam őket. Ha kellett, az alapon igazítottam.


5. lépés

   Kihímezzük a sapka és az arc vonalát, elkészítjük a mosolyt, a sál és a répa részleteit, és a szemet is levarrjuk a fekete hímzőfonallal.


6. lépés

   Két öltéssel akasztót varrtam a sapkára hímzőfonalból. Ezzel el is készült! 

Nehézségi fok: könnyű
Anyagköltség: olcsó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése