2017. december 12., kedd

Christmas in the air! - Koszorú-projekt! 🌟

   Ebben a bejegyzésben most azt fogom nektek megmutatni, hogyan is készítettem el egy jól megpakolt, ajtóra akasztható hatalmas karácsonyi koszorút. 




Amit használtam:

  • koszorúalap
  • mindenféle termés és karácsonyi mütyűr
  • kerti kötöző rózsaszínben és klasszikus, vékony madzag
  • gombostű
A mikulásvirághoz:
  • filcanyag (piros)
  • cérna (piros)
  • olló
  • sablon (sima nyomtatópapírból)
  • 1 darab gyöngy 
  • gombostű

1. lépés

   A koszorúalapot körbetekertem a 2 színnel. Sajnos a madzag, amim itthon volt, kevés lett, érdemes többet venni belőle, hogy szebben sikerüljön mint az enyém. 


2. lépés

   Elkészítettem a koszorúm fő elemét, a mikulásvirágot. 3 különböző méretű sablont, azaz szirmot készítettem. 


3. lépés

   Mindegyik sablonméretből kivágtam ötöt-ötöt.


4. lépés

   Előkészítettem a szirmokat:
      Az ujjammal összenyomtam a szirmok alját a 2. képen látható módon. Össze is varrtam, a 3. képen látható módon, piros cérnával.
Ezt megismételjük az összes szirommal.


5. lépés

   Felfűzzük a szirmokat a cérnára, mintha csak gyöngyöt fűznénk, majd a két szélső szirmot rögzítjük egymáshoz. Ezt megismételjük mind a 3 méretű szirommal.


6. lépés

   Összevarrjuk a 3 réteget.


7. lépés

   Egy gyöngyházfényű gyöngyöt varrtam a virág közepébe.


8. lépés

   A koszorúalap közepére tűztem a virágot fehér gombostűk segítségével.


9. lépés

   Teleakasztgattam/tűztem mindenféle földi jóval, amit a piacon vettem, de rengeteg termés kapható hobbiboltokban, papír írószer boltokban és máshol is. Szerencsére nem túl drágák. 
   A végeredményt a legelső képen láthatjátok.


Ezzel el is készült!

Anyagköltség: megfizethető
Nehézségi fok: közepes, időigényes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése