2017. december 1., péntek

Christmas in the air! - Egy cserépnyi karácsony! 🎄

   Le sem tagadhatnánk, hogy a Karácsony közeledik. Én már tagadhatatlanul a lázában égek, és már elég sok ünnepi díszt készítettem, amiket folyamatosan hozni fogok nektek. Az első egy nagyon egyszerű, de a festegetéssel sajnos (nem sajnos, én nagyon élveztem 😄) pepecselőssé váló polcdíszt hoztam nektek. (Ha a zöld temperát kicserélitek egy kis festékszóró sprayre, a munka 2 perc, és csak a száradási idő lesz sok. Ez viszont a temperánál hatalmas előny - kb. 10 perc alatt rá is szárad a festék.)




Amire szükség lesz:

  • 1 db fenyőtoboz
  • 1 db "csúcsdísz"
  • vatta
  • újságpapír
  • kisméretű cserép
  • tempera (zöld és fehér)
  • festékszóró spray (fehér és esetleg zöld a tempera helyett)
  • ecset
  • víz

1. lépés

   Lefestjük a tobozt zöld temperával (vagy lefújjuk zöld sprayvel).


2. lépés

   Amíg a toboz szárad, egy cserepet kibélelünk újságpapírral.


3. lépés

   Festékszóró spray 2-3 fújásával imitáltam a hóesést az "ágak" szélén, majd temperával még fehérebbé tettem minden "ág" végét. Hagyjuk teljesen megszáradni.


4. lépés

   Elültetjük a fát. Simán a cserép közepére helyezzük a tobozt, majd vattával körberakjuk a tobozt, mintha egy cserép hóban csücsülne a díszünk. (Azok a szálak a vattán aranyszálak, de egy kis ezüst csillámpor még jobb hozzá. De nem szükséges, csak egy kis pluszt ad.)


5. lépés

   Kiválasztunk vagy elkészítünk egy csúcsdíszt - hisz nem karácsony a karácsony fények és csillogás nélkül - majd a tetejére helyezzük. Ha a toboz jó, ragasztani sem kell. 


Ezzel el is készült a díszünk! 
Most már folyamatosan jönnek a karácsonyi ötletek itt, a Victoria's Inspiration Islanden, mindenféle témában. Legyen nagyon szép napotok, sziasztok! 

Nehézségi fok: könnyű, de időigényes

Anyagköltség: megfizethető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése