2019. január 30., szerda

Harry Potter Könyvjelző Maraton - Legendás állatok és megfigyelésük - Furkász 💖


   Már alig vártam, hogy elhozzam nektek a Januári maraton részt, hiszen az általatok választott téma nagyon közel áll hozzám is. Ha lehet kedvenc állatot mondani a Legendás állatokból, egyértelműen a Furkászt mondanám. Hihetetlenül édes és aranyos ez a kis vakond szerű lény, épp ezért örültem meg annyira, mikor a legtöbben azt írtátok, hogy őt szeretnétek. 
   Ami még hatalmas boldogsággal tölt el, az az, hogy ennyire szeretitek a sorozatot! Azt hittem, hogy unalmassá fog válni egy idő után, viszont a lelkesedés töretlen, aminek nagyon örülök, mert én is imádom csinálni! Viszont Februártól beáll egy változás a maraton életében. Ennek nem tudom ki mennyire örül, de a lényeg, hogy folytatódik a sorozat, viszont most már nem Naomi Lord, hanem a saját magam tervezett karakterekkel. Megszavaztattam veletek Instán, hogy szeretnétek-e, hogy inkább én alkossak karaktereket és a válasz egybehangzóan igen volt. Mostanában igen sokat kacérkodtam a saját tervezésű termékek gondolatával, nem egyet osztottam meg veletek sztoriban és hihetetlenül sokan írtatok velük kapcsolatban, hogy mennyire tetszettek nektek, épp ezért jutottam erre a döntésre. Holnap megjelenik majd egy highlight az Instagram profilomon, ahol vissza tudjátok nézni az összes eddigi dizájnomat, ha még nem láttátok őket! Van benne róka, Pennywise (2 változat), Harry, Hivatásos Könyvmoly könyvjelzőtervek (2) és még Furkász is! Fokozatosan bővülni fog a "készlet", érdemes követni, ha érdekel, hogyan készülnek a rajzok! Nyugodtan írjátok meg nekem a kommentszekcióban, kiket szeretnétek látni a maraton keretein belül! A következő hónap témáját már ki is választottátok, aki pedig nem más lesz, mint Draco Malfoy! 
   Most pedig vágjunk is bele, nézzük, hogyan készült el Furkász barátunk!


Amire szükség lesz:

  • filcanyag (citromsárga, bőrszín (rózsaszínes árnyalatú), fekete)
  • cérna (citromsárga, bőrszín, fekete, fehér, sötét szürke)
  • hímzőfonal (fehér)
  • ragasztó
  • olló
  • vázlathoz ceruza, papír, filc
  • fekete tűfilc
  • pirosító

1. lépés

Készítsük el a vázlatot!


2. lépés

Vágjuk ki az alapot és a hátsó részt.


3. lépés

Vágjuk ki a részeket és ragasszuk fel. A kihímzendő részeket fekete tűfilccel rajzoljuk fel.


4. lépés

Varrjuk le az elemeket a megfelelő színű cérnával.


5. lépés

Jöhet a hímzési fázis. A szemében a fényt fehér hímzőfonallal, a feketén a szőr kiemeléseit sötét szürke cérnával, az arc, a mancsok és az érme részleteit pedig fekete cérnával hímezzük ki. A kontúrt se felejtsük el ott, ahol nincs fekete rész kezek körül, lábak alatt, áll alatt).


6. lépés

Ragasszuk fel a hátsó részt és varrjuk körbe pelenkaöltéssel. Én ehhez fekete cérnát választottam, de citromsárgával is jól mutat. Én még alkalmaztam egy pirosítást is az arcon rendes pirosítóval, ami szerintem mindig sokat dob rajta. Ezúttal barnás árnyalatú szemhéjpúderrel megpróbáltam árnyékolni, de borzalmasan nézett ki, le is kellett törölni, így azt nem ajánlom.


   És ezzel el is készült a kis csillámlopó, aki ellopta az egész film főszerepét! Te szereted őket? 
   Találkozunk a következő hónapban, ahol Draco Malfoy-t készítjük el saját ötletek alapján!

Anyagköltség: olcsóbb
Nehézségi fok: közepes, közepesen időigényes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése