2019. április 10., szerda

Harry Potter Könyvjelző Maraton - az örökké imádni való különc, Luna Lovegood 🦁

Sziasztok!
   Először is egy kisebb bocsánatkéréssel tartozom. A márciusi hónapban elmaradt a maraton, ennek az oka pedig nem más, mint az, hogy neveztem a Könyvutca Blog könyvjelző tervező pályázatára 3 könyvjelzővel, amik szintén varrott munkák voltak, így elég sok időmet elvette, úgy az egész hónapomat. De 3 vadiúj mintát készítettem el, és imádtam megcsinálni, úgyhogy már megérte! Ha esetleg még nem láttátok őket, megnézhetitek ide kattintva! Böngésszetek a galériában közeli képekért! Viszont mindenképp bepótoljuk a lemaradást, ezért is hozok majd ebben a hónapban még egy könyvjelző maraton részt, aminek a vázlatát már el is készítettem. Most mindenépp valami gonosz karaktert akartam, és a választásotok a rózsaszín, békaszerű, macskaimádó tömény rosszindulatra esett! 😁 Egyébként nagyon örültem neki, ugyanis rég el akartam már készíteni. Erről viszont majd csak pár nap múlva lesz szó, most azonban vágjunk bele a márciusi könyvjelzős rész pótlásába Luna Lovegooddal!



   Luna esetében egy olyan könyvjelző tervezése volt a cél, ami 100%-ban a személyiségét tükrözi, még ha egy kicsit kaotikus és nagyon színes is lesz a végeredmény. Épp ezért az ikonikus oroszlánsüveg sem hiányozhat a fejéről, ahogy a fantomfigyelő szemüveg és a retek fülbevalók sem. Illetve a kék nyakkendő is egy alap dolog volt. Összességében szerintem sikerült megragadni Luna személyiségét hozzátéve az enyémmel pedig egy igazán tavaszi, bohókás könyvjelző lett a végeredmény! Ti mit gondoltok? Mindenképp osszátok meg velem mi a kedvenc részletetek a könyvjelzőn, és azt is, hogy tetszik nektek vagy sem! Most pedig nézzük is meg, hogyan készült!

Amire szükség lesz:

  • filcanyag (világos lila, sötét lila, rózsaszínes tónusú bőrszín, szürke, fekete, világoskék, szürkés kék, fehér, piszkosszőke, piros, világosabb és sötétebb rózsaszín, zöld, citromsárga, narancssárga, vöröses-narancssárga)
  • cérna (ugyanezek a színek kellenek, kivéve a világos lila)
  • olló
  • hímzőfonal (sötétebb lila a szegélyhez, fekete a részletekhez, világoskék a szívecskéhez a hátulján)
  • ragasztó
  • fekete tűfilc
  • vázlat eszközei

1. lépés

Elkészítjük a vázlatot! A kép alapján ti is el tudjátok készíteni könnyedén, még akár nyomtatással is.


2. lépés

Kivágjuk az alapot és a hátsó részt!


3. lépés

Ragasszuk fel a kivágott részeket!


4. lépés

Varrjuk le minden egyes részét a könyvjelzőnek. Sajnos a képem elveszett valahol, így azt most nem tudok nektek mutatni, valószínűleg véletlen kitörölhettem, de már ürítettem Lomtárat, így sosem tudjuk meg. Pedig ez a kedvenc részem... 😢

5. lépés

Hímezzük ki az felrajzolt részeket fekete cérnával és ugyanilyen színű hímzőfonallal! Itt még csak a feketére lesz szükségünk. És ne felejtkezzetek el a nyakkendő szürke csíkjainak a kihímzéséről szürke cérnával!


6. lépés

Jöhet a hátuljának az elkészítése. A kedvenc Lunás idézetemet választottam hozzá, illetve a szokásos házhoz illő hímzett szívecske a sarkába. Ez úttal természetesen kékben a Hollóhát jegyében. Azért ilyen szedett vedett össze vissza a széle, mert már felragasztottam, és hozzávágtam az elejéhez a kép elkészültekor!


7. lépés

Varrjuk körbe pelenkaöltéssel a lila hímzőfonallal! 

 
   Ezzel pedig el is készítettük a kis könyvjelzőnket! Szeretném felhívni a figyelmeteket egy nyereményjátékra, ami az Instagramon zajlik, és ezt a könyvjelzőt tudjátok megnyerni benne! Ha még nem neveztetek, Május 1.-ig még van időtök! Gyertek játszani! 🎉

Anyagköltség: magasabb, mint a többinek, mert több szín kell, de még így sem drága szerintem
Nehézségi fok: közepes varrótudást igényel, csak az alapok kellenek hozzá, plusz minimális hímzéstudást igényel, 2 fajta öltés kell hozzá, egy nagyon egyszerű folyamatos hímzés, amikor mindig az öltés végéből indul a következő, illetve egy pelenkaöltés 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése