2019. február 15., péntek

Fürge róka lábak, surranó kis árnyak, Hipp-hopp, jön Róka, a könyvjelző! 🦊

    Iszonyatosan vártam már, hogy elkészíthessem ezt a posztot, ugyanis ebben a bejegyzésben egy olyan könyvjelzőt készítek el, amelyik közel áll a szívemhez. Nem csak azért, mert magát a rókát is nagyon szeretem, hanem mert az állatot én magam terveztem ezúttal! Imádtam elkészíteni ezt a mintát, és még jobban szerettem megvarrni! Remélem tetszik nektek, mindenképpen írjátok meg nekem! Azt is remélem, hogy ti is elkészítitek ezt az aranyos könyvjelzőt, ha így lenne, mindenképpen mutassátok meg nekem!



    Most pedig nézzük, hogyan is készült ez a ravasz cukiság!


Amire szükség lesz:

  • filcanyag (világos rózsaszín, sötét rózsaszín, sötétbarna, vörös, fehér, fekete)
  • ragasztó
  • cérna (fekete, fehér, vörös, sötét rózsaszín, barna, fekete, vöröses barna (pelenkaöltéshez körbe))
  • olló
  • fekete tűfilc 
  • vázlathoz ceruza, tűfilc és minden amire szükség lehet

1. lépés

Készítsük el a vázlatot! Ez alapján a kép alapján ti is egyszerűen el tudjátok készíteni ezt a kis rókát!


2. lépés

Vágjuk ki az alapot és a hátulját.


3. lépés

Elemeire vágjuk rókát, kivágjuk a részeket filcből és felragasztjuk. Felrajzoljuk filccel a kihímzendő részeket.


Így néz ki, mikor én elemeire vágom a vázlatot. Aztán persze ahogy haladok, kivágom a szemet, az orrot, a mancsokat a szőrt és minden részt egyesével (menet közben elhagytam egy fület...). Ez után vágom ki filcből és ragasztom fel az alapra.


4. lépés

Levarrjuk a részeket a megfelelő színű cérnával!


5. lépés

Kontúrvarrás következik fekete cérnával! Ez adja meg azt az igazán összerakott képet, minden egyes elemet kiemel!


6. lépés

Felragasztjuk a hátulját, ha kell megigazítjuk, majd a vörösesbarna cérnával pelenkaöltéssel körbevarrjuk!


   Lényegében ennyi, el is készült a kis róka! Még fel lehet dobni egy kicsit rózsaszín szemhéjpúderrel vagy pirosítóval az orcákat, de ennél a könyvjelzőnél nem feltétlenül szükséges szerintem, az anyagszükséglet között épp ezért nem is soroltam fel. 
   Remélem tetszett nektek, következő hónapban szerintem Pennywise-ot a bohócot készítem el saját tervezésben Stephen King - Az című regényéből! 

Anyagköltség: olcsóbb
Nehézségi fok: részletgazdag, de nem áll sok színből ezért én közepesnek mondanám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése