2018. július 22., vasárnap

A nagy Harry Potter könyvjelző készítő maraton - Harry Potter, Hedvig és a Teszlek Süveg 🧙


   A Pinterest bugyraiban kutatva megakadt a szemem @naomi_lord munkáin, akitől hihetetlen cuki chibiként megrajzolt karaktereket mentettem le (a táblámat ezen a linken találjátok, ide mindenféle HP témával kapcsolatos dolgokat mentek, köztük ezeket a rajzokat is megleshetitek), és akkor jött az égi szikra, hogy nekem ezekből könyvjelző kell! Úgyhogy arra gondoltam, szívesen készítenék magamnak egy komplett Harry Potter szériát, mivel amúgy is hatalmas rajongója vagyok a könyvsorozatnak, és pár könyvjelző sosem árthat a maradék millió mellé. Elsőként Harry-t, Hedviget és a Teszlek Süveget választottam. Eredetileg Hedvig fején szerintem egy sima varázslósüveg van, de én úgy gondoltam, viccesebb lenne, ha nem fekete, hanem barna lenne, akkor pedig már egészen olyan, mintha a Teszlek Süveg lenne, azaz még egy utalás a szériára. 
   Következőnek kit varrjak meg? Írjátok meg nekem kommentben, hogy melyik páros legyen következő az alábbiak közül:
  • Ron-Pulipinty-Makesz
  • Hermione-Csámpás
   Lesz egy instaszavazás is a napokban ezzel kapcsolatban, ott is szavazhattok majd, de most vágjunk bele abba a filcanyagba és nézzük meg, hogyan készült el a könyvjelzőm!

Amire szükség lesz:

  • filcanyag (fekete, bőrszínű, piros, fehér, barna, narancssárga, sötétkék, citromsárga (ha nem textilfestékkel csinálod))
  • textilfesték (citromsárga (ha nem filccel csinálod))
  • olló
  • cérna
  • ragasztó
  • hímzőfonal (fekete, ha nem textilfestékkel dolgozol, citromsárga)
  • cérna ( sötétkék, piros, narancssárga, citromsárga, fehér, barna, fekete, bőrszínű vagy valami bézses, szürke)

1. lépés


   Megrajzoljuk a sablont a képen látható módon.


2. lépés

   Kivágjuk az alapot fekete filcből.


3. lépés

   Kivágunk minden részt:
  • A süveget barnából, a száját pirosból
  • Hedvig testét fehérből, a szemeit feketéből, a képről lemaradt ugyan, de a szemeibe a fényeket fehérből, a lábacskáit narancssárgából, a szeme sárga részét pedig ha nem textilfestékkel dolgozol citromsárgából
  • Harry arcát bőrszínűből, a száját pirosból, az ingét fehérből, a nyakkendőjét pirosból, a címert citromsárgából (tudod, ha nem festéket használsz 😀)
  • A hátteret sötétkékből

4. lépés

Mindent levarrunk a megfelelő színű cérnával.


5. lépés

Kihímezzük fekete hímzőfonallal Hedvig tollait, Harry arcát, a Süveg szemeit, Harry inggallérját, szürkével a talárnak egy ívét, piros cérnával sebhelyet készítünk Harrynek és egy G betűt hímzünk a címer közepébe. Tudom, hogy nem egy Roxfort címer, de több, mint a semmi, hiszen olyan aprólékos munkát szinte lehetetlen végezni egy körömnyi területen. Még óriás méretben is kihívás az a címer!


6. lépés

Kivágjuk a hátuljára ugyanazt a formát, amit alapnak vágtunk feketéből és ráragasztjuk. Én a kihímzés után kapott alakot rajzoltam át a kék filcre, mert vágás és varrás közben sokat szokott torzulni, ettől nem kell megijedni, szinte mindig megesik.
Utolsó lépésben körbevarrjuk fekete hímzőfonallal pelenkaöltéssel a könyvjelzőnket és kész is!


Ne felejtsétek el nekem megírni, hogy legközelebb Ront vagy Hermione-t készítsem el és mutassam be nektek, és ne felejtsetek el a jövő héten szavazni az Instagrammomon is! 

Anyagköltség: viszonylag olcsó
Nehézségi fok: nehéz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése