2018. augusztus 26., vasárnap

Irány az űr! - Intergalaktikus borító szemle 🚀

   Nem volt ez a típusú bejegyzés betervezve erre a hónapra, de mikor megláttam mennyi csodás borítót mentettem már le a borítós mappámba egyből megjött a kedvem a megírásához. Ezúttal a világűrbe kalauzollak el titeket, így most 10 olyan könyvet válogattam össze, ami nagyon emlékeztet erre a témára - színben, vagy konkrétan megjelenik rajta a galaxis minta. Ezúttal is szépséges külföldi darabokat találtam, ígérem, egyik szebb, mint a másik! 
   Ha a linkekre kattintotok, ismét elvisz titeket a könyvek adatlapjaira, ha esetleg részletesebben érdekelne titeket.









   Már a szép magyar borítós bejegyzésemben is megjelent a Starbound sorozat első része, a These Broken Stars, magyarul Lehullott csillagok (Könyvmolyképző 2016). Ezúttal is muszáj volt egy részt belecsempésznem ebbe a bejegyzésbe, hiszen ha galaxis, akkor ez a sorozat verhetetlen ebben a témában. Igazából bármelyik részt beletehettem volna, és tulajdonképpen a magyarul is megjelent első rész tetszik a legjobban, de mégis ezt választottam. Színben most úgy érzem ez áll a legközelebb hozzám, mostanában nagyon tetszenek a rózsaszín különböző árnyalatai. A cím elhelyezése kifejezetten tetszik, nem túl sok, de figyelemfelkeltő, a háttérben a csillagok pedig igazán feldobják az összképet. Szerintem hihetetlen hangulatos, odavagyok ezért a sorozatért borító szempontjából, olvasni sajnos még nem volt szerencsém... de ami késik... 😊








  Ez a borító az egyik kedvencem ebből a válogatásból. Imádom, hogy ilyen misztikus, a fák mint motívumok az egyik kedvenceim. Tetszik, hogy csak az a leheletnyi vörös ugrik ki a kékségből (egyébként szerintem eszméletlen szépek ezek az árnyalatok). A két róka iszonyat cuki, a csillagok pedig olyan kellemes hangulatot adnak az egész képnek, hogy szinte oda vágyom az erdőbe, hogy leheveredjek az avarra és csak nézzem őket. A cím nagyon szépen van elhelyezve a köteten, mindig meglepnek mennyire ötletesen tudják beleolvasztani a környezetbe, nekem ez például sose ment. Ezt a könyvet tényleg szívesen a mancsaim között tartanám!
   A könyv maga egy Young Adult fantasy regény, ami 2019. március 12.-én jelenik majd meg a Delacorte Books gondozásában. Reméljük egyszer majd valamelyik kiadó felkarolja és magyarul is olvashatjuk.












   Itt is a színek fogtak meg a legjobban. Megint csak ismételni tudom magam; annyira jól van elhelyezve a cím! Nem túl sok, de figyelemfelkeltő, az átmenetek nagyon szépek, kifejezetten tetszik, hogy a szereplőt kiemeli. A város a háttérben nagyon tetszik, ahogy a szétzúzott út is, ami valószínűleg utal a regény műfajára, ugyanis disztópiáról van az On the Edge of Gone esetében szó. 










   A Cerulean is a kedvenceim között van ebben a kis tízes listácskában. Végre egy olyan, amin megjelenik egy égitest, egy hold. Meseszépek a felhők, amiket millió csillag tarkít. A várost mintha egyenesen az Ózból emelték volna rá. Annyira jó ahogy a lány szinte kifolyik a világosabb színekből a sötétebbek felé, egészen érdekes a hatás. Ismét csak egy leheletnyi élénkebb szín található a borítón, ami illik ehhez a színvilághoz. Ha a cím esetleg csillogni fog, vagy dombornyomott lesz, az már csak a cseresznye lesz a tejszínhab tetején. A könyv egyébként február 5.-én érkezik majd a HarperCollins kiadó jóvoltából.










   Választottam két olyan borítót is, ami színben eléggé elüt a többitől, ebből az első a Navigating the Stars. Ha az írónő neve ismerősen csengene, az azért lehet, mert már jelent meg magyarul is könyve, ami pedig nem más, mint a Méregtan. 
   Ez egy színekben igazán csajos könyv, amit bolygók, remek fröccsenés minták és geometriai alakzatok tesznek még izgalmasabbá. Nagyon ötletesnek találom, hogy karakterünk olyan, mintha szó szerint két lábbal a Földön állna. A sziluett először úgy gondoltam kicsit sok, de mostanra eléggé megbarátkoztam vele, viszont az írónő nevénél nem biztos, hogy a legjobb betűtípust sikerült kiválasztani.
   A könyv idén novemberben érkezik.











   Igazán érdekes borító, ami által eléggé kíváncsi vagyok a regény tartalmára. Kíváncsi vagyok mit jelenthet a gömb, már ha egyáltalán jelent valamit. Biztos érdekes. Egyébként a sorozat neve nagyon okosan lett "elrejtve" a borítón, a manikűr igazán jó kis téli hangulatú (lányból vagyok, no). Az összhatás nagyon jó, viszont a betűtípussal itt sem békültem még ki teljesen. 
   A címet csak én olvasom állandóan Princess of Tyrion-nak? Biztos valamiféle Lannister átok lehet. 










   Régen borzasztóan toll mániás voltam, a szebbeket gyűjtöttem, és mindenhova (még osztálytársak karjára is) ezt a mintát rajzoltam. Ez ma már odáig csendesedett, hogy imádom a madarakat (néhol a blogon is látszik), főleg a varjakat és a hollókat. Ha pedig ez a toll motívum párosul egy színes galaktikus mintával és az egyik kedvenc betűtípusommal, na nekem ott lesz végem. 











   Mikor megláttam, tudtam, hogy ez a könyv bizony valamelyik borítószemlében szerepelni fog. Hihetetlen különleges ez a betű, hasonlót még nem is láttam. Olyan mint az üveg, mégis úgy csillog néhol, mint a gyémánt és nagyon szép színekben törik meg rajta a fény. A háttér csillagpöttyös mintája pedig tökéletesen harmonizál ezzel a különlegességgel. Abszolút benne van nálam ennek a bejegyzésnek a dobogósai között.
    A könyv jövőre jelenik meg, február 26.-án.











   Ő a másik kiemelkedően színes kötet ebben a bejegyzésben, de szerintem megállja a helyét. Sok szín, de mégsem lesz kaotikus. Valamiért az egyik kedvenc könyvsorozatomat, a Percy Jackson és az olimposziakat juttatja eszembe egy enyhe Mardekáros beütéssel és Tony Hawk iker testvéreivel. A könyv egy sorozat, a Kiranmala and the Kingdom Beyond második része, de az első rész is érdemel egy kis figyelmet, mert az is nagyon jól néz ki! Talán még jobban is tetszik mint a Game of Stars... a színek... de csak egy kicsit. 
   A képen szereplő könyv is február 26.-án érkezik majd.












   Mára az utolsó egy pár nap múlva megjelenő fantasy kötet, az All the Wandering Light. Csodaszépek a színek, a táj, a részletek, főleg az a kis játékosság a Light szóval és a természettel. Egy kis meteoreső egy kék sárkányka és repül is instant a moly kosarába. Már van egy első része a kötetnek, az Even the Darkest Stars, ami címéhez hűen egy sokkal komorabb, de gyönyörű szép példány. Ismét nem tudom eldönteni, melyik is tetszik jobban. Lehetőleg mindkettő magyarul a kezemben, az lenne a legjobb!










Ha esetleg tudtok nekem bármilyen nyelven ajánlani szép vagy akár csúnya borítókat, esetleg van valami észrevételetek vagy kívánságotok ne habozzatok megírni nekem komment formájában! 
    Nemsokára újabb bejegyzéssel érkezem, addig is legyen szép napotok, olvassatok sokat, sziasztok! 🌠

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése