2018. augusztus 15., szerda

Vintage cuteness - unikornis virágcserép dekoráció 🌹


   Mivel már viszonylag régen volt unikornis DIY, és úgy vettem észre ez a téma nagyon tetszik nektek, nem mellesleg én is imádom ezeket elkészíteni, úgy döntöttem, augusztusban is hozok nektek egy (vagy kettő, hmmm? 🤔) ilyen cukiságot, ezúttal pedig nem mást, mint egy virágcserép díszítő ötletet a Pinterestről. Amint megláttam, tudtam, hogy nekem ezt el kell készítenem, és most, hogy megvan, egyre jobban és jobban tetszik! Egyébként ha valaki szereti ezeket a dolgokat, ajándéknak is tökéletes lehet. 
   Természetesen most is mutatom nektek lépésenként! 


Amire szükség lesz:

  • virágcserép 
  • fehér akrilfesték (én spray formában használtam, de elhagyható, amennyiben a virágcserepetek eleve fehér. Ez persze egy jóval olcsóbb megoldás is.)
  • habrózsák (polifoam)
  • ragasztópisztoly vagy ragasztó
  • madzag 
  • alkoholos filc
  • filcanyag (citromsárga)

1. lépés

A virágcserepet lefújjuk 2 rétegben a festékkel és hagyjuk alaposan megszáradni.


2. lépés

Kivágjuk a képen látható lekerekítettebb szarv formát filcanyagból és ragasztópisztollyal belülre ragasztjuk.


3. lépés

Felragasztjuk a habrózsákat tetszőleges színekben és elhelyezésben, de mindenképpen a cserép felső részére, hiszen ezzel imitáljuk a sörényt és érjük el azt az igazi vintage hatást.


4. lépés

Ez a pont teljesen opcionális. 
Vágjunk le 4-5 egyforma szálat egy madzagból megfelelő méretben és pár ragasztópöttyel odafogatjuk. Szerintem hihetetlenül feldobja az üres hátulsó részt! De egy masnival is nagyon jól tud mutatni, ha inkább azt preferáljátok.


5. lépés

Rajzoljuk szemeket az unikornisunknak! Én még kiegészítettem a kép kedvéért egy kis pírral az uni "orcáit", amiket szemhéjpúderrel értem el, de mivel egy mozdulattal letörölhető, szerintem nem éri meg feltenni őket. Vagy ha óvatosak vagytok, csak nyugodtan. Nekem azóta is rajta van, igaz, nagyon vigyáztam, hogy ne fogjam ott meg. Pedig sokat dob rajta. Esetleg egy szivacs segítségével lehet felvinni rá vízálló rózsaszín festéket, az biztosan nem jön majd le! Viszont én nem merem, mert nem biztos, hogy jól mutatna, leszedni pedig nem igazán lehet anélkül, hogy meg ne sérülne a festés...


   Ezzel el is készült ez az unikornis inspirálta virágcserép, amibe én már bele is ültettem Gazsit, a kaktuszt, és azt hiszem neki is tetszik az új helye! Hihetetlen mennyit dob a szobán ez az aranyos kis dekoráció! Ti mit gondoltok? 

Anyagköltség: viszonylag drága (ha festéket is vennetek kell, hiszen az 1200 Ft körül van, de sokáig elég, én tavaly óta használom, illetve ha sok mindent kell hozzá beszerezni), de lehet olcsóbb is
Nehézségi fok: könnyű

   Hamarosan érkezem nektek egy bonyolultabb, ám annál bájosabb egyszarvús DIY-al, és természetesen a Harry Potter könyvjelzőmaratonról sem feledkeztem meg, Hermione már úton van hozzátok, hiszen őt szavaztátok meg Instagrammon! Addig is olvassatok sokat, készítsetek szépeket, és találkozunk a következő bejegyzésben! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése