2018. szeptember 18., kedd

Harry Potter Könyvjelző Maraton - Perselus Piton, a divatdiktátor 👢


   Aki már látta, vagy olvasta a Harry Potter és az azkabani fogoly című könyvet/filmet, annak valószínűleg ismerős lehet a most megvarrt jelenet, hiszen Neville mumusa ebben a formában jelent meg a kötetben. Eszméletlen vicces jelenet volt ez, és ti is úgy döntöttetek (60% - 40% arányban nyert Piton Hagrid ellen, de ne aggódjatok, mindenkire sort fogok keríteni szépen lassan, de unalmas lenne, ha mindig én választanék), hogy ez készüljön el most. Mint mindig, most is Naomi Lord rajza alapján dolgoztam.
   Októberben a Halloween jegyében gondolkoztam, és fogok dolgozni, sok sok rémisztő bejegyzéssel érkezem majd, köztük az új HPKJM résszel is, ez esetben 2 téma közül választhattok majd (már megy a szavazás Instán!), az egyik a legendás lények, a másik a legendás gonoszok! Ha a legendás lényeket választjátok, Dobby és a Tündérmanó között kell majd döntenetek, ha a legendás gonoszok témát találjátok jobbnak, a csata Voldemort és Umbridge között zajlik majd le. Nagyon nagyon kíváncsi vagyok mire döntötök, ma a témáról zajlik a szavazás, holnap pedig a konkrét könyvjelzőről, úgyhogy mindenképpen érdemes követni és szavazni, amit megtehettek ezen a linken!


Amire szükség lesz:

  • filcanyag (zöld, szürke, piros, fehér, bőrszín, vöröses narancssárga, fekete, barna)
  • olló
  • cérna (fekete, fehér, vöröses narancssárga, zöld, bőrszín, barna, piros, szürke + bármilyen a szélek eldolgozásához)
  • ragasztó
  • vázlathoz papír-ceruza
  • filctoll

1. lépés

Elkészítjük a vázlatot!


2. lépés

Kivágjuk szürke filcből az alapot.


3. lépés

Kivágjuk a részeket és felragasztjuk őket, illetve felrajzoljuk a kihímzendő területeket. Ezen a képen még nem látszik (a következőn már igen), de a keselyű fejét nem hagytam szürkén, hanem fehérrel készítettem el. Az eredeti képen ez a rész világosszürke, de én ilyet nem találtam, így viszont a környezetébe nagyon beleolvadt volna, ezért jobb híján a fehér mellett döntöttem.


4. lépés

Minden elemet levarrunk a megfelelő színű cérnával. Ezúttal egy kissé más, de nem újfajta technikát alkalmaztam, hiszen ezzel dolgoztam Harry esetében is. Rájöttem, hogy ez tetszik eddig varrási szempontból a leginkább. Részletesebb képet lentebb találtok.



5. lépés

Kihímeztem a filccel berajzolt területeket fekete illetve szürke cérnával. Szürkével csak a kalap készült.



6. lépés

Kivágjuk a hátulját és felragasztjuk az alapra. Mindig elmondom, de ha még nem olvastad a másik kettő bejegyzést, akkor itt is leírom, hogy érdemes az alapot most átrajzolni és kivágni, ugyanis varrásnál és hímzésnél sokat torzulhat, így pedig biztos, hogy mindenhol passzolni fog majd.


7. lépés

Egy pelenkaöltéssel végigvarrjuk a szélét. 
Mivel Piton ruhája amúgy is igen kaotikus és színes itt, ezért választottam a szürke hátteret. Ha viszont egy színes cérnával varrjuk körbe akkor még viszünk bele egy kis izgalmat, és nem válik üressé és unalmassá. Bármelyik a varrás során felhasznált szín tökéletes hozzá, nekem most éppen a rókához használt vöröses szín tetszett meg.


   Ezzel el is készült Perselus Piton, a divatdiktátor. Nem mondom, hogy így kimennék a helyében az utcára, de ha neki így jó, lelkem rajta! 
   Egyébként eddig az arca neki tetszik a legjobban. Pontosan ugyanolyan morcos fejet vág, mint én, mikor fel kell kelni. Piton gyakorlatilag a lelki társam. Remélem egyszer lesz rá lehetőségem, hogy a normál Pitont is elkészítsem, addig is ne felejtsetek el szavazni a témáról, akár itt egy komment formájában.

Anyagköltség: olcsó
Nehézségi fok: közepes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése