2018. szeptember 26., szerda

Könyvjelző kollekciós bejegyzés 2. - 6+1 kategória - 97 csoda 🔖

   Már évek óta biztosan kijelenthetem, hogy ha könyvjelzőről van szó, gyűjtőnek számítok. Legyen szó egy homemade DIY darabról, egy kivágott mintáról, esetleg egy nyomtatott példányról, saját szerkesztésről vagy egy olyanról, ami megtetszik a boltban vagy webshopon... ha érzelmeket vált ki belőlem, akkor bizony nekem az kell. Így ebben a bejegyzésben 6 + 1 kategóriára osztottam a kis mütyűröket, ha jól számoltam összesen 97 darabot tudok majd megmutatni nektek, remélem tetszeni fognak! 
   Már nagyon régen készítettem egy első részt ebből a "sorozatból", ami az első bejegyzések között volt. Ha még nem láttátok, de érdekel a többi könyvjelzőm is, kattintsatok erre a linkre és olvassátok bátran! 😙


1. KATEGÓRIA

Filcből készült - kézzel készült



    Természetesen ezek az ultimate kedvenceim, ha könyvjelzőkről van szó. Tartósak, kézzel készültek, tehát értékük is van és nem mellesleg kötődöm hozzájuk, hiszen körülbelül 12 éve vagyok rajongója a sorozatnak.


   Ebből a háromból mondanom sem kell, természetesen a Fogatlanos a kedvenc (azt hihetnétek denevér, de esküszöm, ez Fogatlan az Így neveld a sárkányodat című animációs filmből). Viszonylag új alkotás, blogbejegyzés nem készült róla (még, lehet a jövőben lesz, a fázisképek megvannak). A kis madaras az egyik első darabok között volt, amiket filcből készítettem, a sárkányrepülős pedig ajándék volt édesanyám volt kolléganőjétől. Ezen kívül volt még 2 unikornisos, abból az egyiket már eladtam, a másikat pedig elnyelte egy dementor, ugyanis nem találom, de nem rémlik, hogy eladtam volna. 

2. KATEGÓRIA

Megtetszett, kivágtam



   Régen óriási One Direction rajongó voltam, a szobám is vastagon tele volt poszterekkel, gyűjtöttem mindenféle dolgot, ami a bandával volt kapcsolatos. Ma már inkább a pörgősebb, rockosabb hangzásvilágú zenéket kedvelem (kivétel Ed Sheeran, Ed a kedvenc énekesem évek óta, zseniális hangja és eszméletlen szép szövegei vannak, legyen egy lassú lírai dal, vagy egy pörgős zene, mindegy, Ed örök), de ettől függetlenül imádom a zenéjüket, csak már nem ilyen vadul rajongva. Mikor megláttam a matricaalbumukat természetesen nekem is kellett. A hátulján pedig ezek a képek adták magukat, hogy könyvjelzők lehessenek, szinte sikoltoztak.


   Ha tetszik egy minta és nem felejtem el kivágni, mielőtt kidobom, akkor kompatibilis méretre vágom és menő kis jelölőket készítek belőle. A Rossmann-os például egy ecsettel jött, a brekusz a Toffifee húsvéti dobozáról, a cukorkás pedig a Sugar! Shop elviteles dobozának egy részlete, amit volt osztálytársamtól csórtam.

3. KATEGÓRIA

Azok a drága jó tinimagazinok - Popcorn ajándékok



   Emlékeztek még a Popcorn magazinra? Imádtam! Annyi klassz dolgot adtak hozzá, amiket akkoriban menőnek tartottunk és tűkön ülve vártuk a legújabb számokat. Sokszor volt mellé ilyen kétoldalú kivágható könyvjelző, trendi sztárokról meg hírességekről. Nekem még mindig megvan egy pár darab, néhány emberkéről azt se tudom, kicsoda, de legalább van. 😂




4. KATEGÓRIA

Könyvekhez járt - könyvekből jött



   Van, hogy ingyenesen is elég jó kis darabokhoz lehet jutni, sokszor könyvekhez adják őket. Ilyen volt a Vámpírok bálja, a Soma, a Tövisek hercege, a KMK-s és a krimis is, az idézeteshez pedig az általam látogatott könyvtárban jutottam hozzá. Még valahol lennie kell 2 Könyvmolyképzősnek is, de azokat is sajnos megette a mumus.


   A DNS-es és az Agave-s szintén ilyen, az Útvesztősökre pedig már nem emlékszem, de kaptam őket, az biztos. 

5. KATEGÓRIA

Fogyjon az a patron - nyomtatott csodák



   Ismét úgy vagyok vele, hogy ha látok egy mintát ami tetszik, azt kinyomtatom, általában impulzusnyomtató vagyok. Műszaki rajzlapokra szoktam elkészíteni ezeket, van, hogy vastag ragasztószalaggal "laminálom" is. Pinteresten egyébként csodaszépeket találni, most is találtam egy jó párat, lehet a napokban bővül a készletem úgy 30 darabbal. 


   Ebből a Yato-sat láthattátok az előző bejegyzésben, ellenben velem, mert én nem láttam, ezért idekeveredett ez a kissé béna, de sportruhás Isten.


   Ezek is nyomtatottak, viszont nem letöltöttem őket, hanem saját szerkesztések. A Soul Eatereset is láthattátok az előzőben, de a többit, ha minden igaz nem. A DEATH feliratú azt hiszem valami horrorkönyvhöz készült, a 2 színes egyértelműen az Ég Veledhez szóló ódáim. Hiszen tudjuk, hogy mindig kell pár nap láb nap. A Végzet ereklyéi inspirálta pedig az egyik legnagyobb kedvenc, ez esetben a szöveg is saját.

6. KATEGÓRIA

Bolti cukiságok - vettem, kaptam



   Ezek olyan könyvjelzők, amik boltban kaphatóak, de nem feltétlen magamnak vettem. A Hannah Montana-s és a Garfield-os még általános iskolai ajándék volt, a virágosat egy könyvtári könyvben leltem, a 2 cicás pedig egy mappához járt.


   Kb. 1 éve fedeztem fel a Wish kínai webshop világát. Amire gondolsz, az ott van. Még az is, amire nem gondolnál. Én főleg cukrász cuccokat szoktam rendelni, mert jóval olcsóbbak és "egyediebbek", mint az itthon kapható eszközök. Rendeltem már kiegészítőket, papír írószer termékeket, de könyvjelzőt még sosem. Egyik este begőzöltem és több száz terméket nyálaztam át, mikor megakadt a szemem ezen a gyönyörűségen. 30 darab Japán stílusú cukiság mindössze 551 Ft-ért. Nem vicc. Megrendeltem és viszonylag hamar itt is volt. Kibontottam ezt a gyönyörű dobozkát és azonnali szerelem volt. Minőségre szerintem kiválóak, nem pixeles, vastag, nem hajlik könnyen. Persze papír, úgyhogy ne hajlítgassátok azért. Mindegyik különböző és maradéktalanul megérkezett. Itt hagyok nektek egy linket, ha szeretnétek megrendelni őket.





   Kedvencek? Utolsó képen a cuki gésás és a cicás, 3. képen a cseresznyefás. De az összes gésás nagyon tetszik.

+ 1 KATEGÓRIA

Fémes egyes



   Ebből a fajtából mindössze egyetlen egy darab van a birtokomban, ez is karácsonyi ajándék volt a Harry Potter és az elátkozott gyermek mellé. Imádom, egyszerűen csodaszép! Fogok még beszerezni ilyeneket, csak nem a legolcsóbb mulatság, ez kb. 800 Ft körül lehetett itthoni árviszonylatban.

   Egyelőre ennyit tudok nektek megmutatni, jövőre pedig hozom a harmadik részt, remélem jó sok drágasággal bővülhet a kis gyűjteményem.
   Ti gyűjtitek őket? Vagy ami a kezébe akad az embernek az jó lesz? Esetleg szamárfüles típusba tartoztok?
   Találkozunk hamarosan egy új bejegyzésben, addig is olvassatok sokat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése