2017. október 15., vasárnap

This is Halloween! - Frankenstein díszpárna 💚

  Mikor megláttam Pinteresten ezt az ötletet, tudtam, hogy ez nekem bizony kell. Mióta elkészítettem elválaszthatatlanok vagyunk, mint Starsy és Hutch, mint Dumb és Dumber, mint imádott Nagy Márkom és az egója. 💛




Amire szükség lesz:

  • rossz pulóverek vagy polár anyag (fekete, zöldes, szürke)
  • tömőanyag
  • hímzőfonal (fekete)
  • olló
  • cérna (zöld, szürke)
  • ragasztó

1. lépés

   Kivágunk 2 téglalapot tetszőleges méretben a zöldes színű anyagból.


2. lépés

   Kivágjuk Frankenstein testének összes másik elemét, ráragasztjuk az egyik részre. Sajnos mintát nem tudok linkelni hozzá, mert mindent szabad kézzel rajzoltam szabókrétával.


3. lépés

   Levarrunk és kihímezünk minden részt.


4. lépés

   Összevarrjuk a 2 részt, de az egyik részt kihagyjuk a tömőanyag behelyezéséhez. (ismét úgy varrjuk, hogy kifordítjuk (varráskor nem az arcos oldalát látjuk) Összevarrjuk, kifordítjuk, és az arcos oldala fog látszódni. Kissé aggódom, hogy nem sikerül elmagyaráznom ezt a lépést. 😢)

5. lépés

   Jól kitömjük.

Ilyen a tömőanyag, amit használok.

6. lépés

   Összevarrjuk a kimaradt, 4. oldalt is.


Anyagköltség: megfizethető
Nehézségi szint: közepes, időigényes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése