2017. október 8., vasárnap

This is Halloween! - Jack O' Lantern díszpárna 🎃

   Egy picit elmaradt a blogolás a múlt hónapban, mert jelenleg meghalni sincs időm. De megpróbálok kialakítani egy új rendszert, amiben heti egy-két hétvégi bejegyzés lesz, ünnepekkor és szünetekben több is. Drukkoljatok nekem!




   Ha október, akkor Halloween. Már kis hazánkban is kezd előretörni a kultusza, amit nem is bánok, mert szeretem ezt a fura horrorünnepet. A szobámba is csempésztem egy kis hangulatot, ezt pedig 2 darab párnával és kis denevérekkel értem el, az őszi hangulatfelelősök pedig levelek, gyertyák és termések. A mai bejegyzésben egy kis méretű, tök aranyos (😉😂) díszpárnát készítek el, csináljátok velem együtt!



Amire szükségünk lesz:

  • narancssárga és fehér polár anyag (én ez esetben is rossz pulcsikat vágtam szét)
  • tömőanyag 
  • olló
  • ragasztó
  • cérna

1. lépés

Rajzoljunk bármilyen tökhöz illő arcot. Én például ezzel a tervvel álltam neki a párna megvarrásának:


2. lépés

Vágjunk ki 2 pontos négyszöget a narancssárga anyagból. Akkorát, amekkora párnát szeretnénk.


3. lépés

Kivágjuk és ráragasztjuk az arc elemeit.


4. lépés

Levarrjuk a részeket.


5. lépés

Kifordítjuk, úgy varrjuk össze, akkora lyukat hagyva, hogy a tömőanyagot bele tudjuk még tenni, majd visszafordítjuk a normál oldalára. (Arra amelyiken az arc van)


6. lépés

Kitömjük. Én boltban kapható párna tömőanyagot használtam, ami apróra vágott szivacstörmelékből áll, de kitöméshez lehet még vattát és tollat is használni.

7. lépés

A fennmaradó rész bevarrásával befejezzük a művünket.


Nehézségi szint: könnyű
Anyagköltség: megfizethető

A jövő heti bejegyzésben:
  • szintén párnáról van szó
  • szintén a Halloweenről lesz szó
  • de ennél sokkal menőbb dolog 
  • egy igazi, régi horrorfilm egyik szereplőjéről van szó
  • vajon ki lehet az? Jövő héten kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése