2017. február 10., péntek

Könyvértékelő - Kelly Oram - Cinder és Ella 💕

   Nagyon, de nagyon nehéz szavakat találni ez után a könyv után. Még most is gombóc van a torkomban az emlékektől, a 38. oldaltól kezdve a végéig... folyamatosan könnyek szöktek a szemembe. Néha kellett egy kis szünetet tartanom, mert úgy éreztem én is darabjaimra hullok Ellával. Sok könyvet szerettem már. Nagyon sokat. De ekkora hatást már rég nem gyakorolt rám egyik sem. Fantasztikus könyv. Gyönyörű. Keserű és fájdalmas, mégis azt hiszem lehetetlen, hogy ne szeressem. 

   Az emberiség megérett a pusztulásra. Hihetetlen, milyen gusztustalanul képesek egymással bánni az emberek. Minden egyes ember kezébe belenyomnám ezt a könyvet, aki itt a valóéletben részt vesz iskolai, vagy bármilyen bántalmazásban, és elolvastatnám vele. Remélem átérzi, hogy mekkora fájdalommal jár a bántalmazottnak. 
   Számtalanszor leírtam már, de megint el kell mondanom: mindenki úgy tökéletes, ahogy van. És ezt nem lehet eléggé hangsúlyozni. 
   Édes Ella! Még mindig úgy érzem, bár ott lehettem volna veled! Egyszerűen csak beléd karoltam volna, és felemelt fővel átvezettelek volna a diákok között, hogy sose érhessen ekkora fájdalom. A való életben legjobb barátok lennénk, ezt biztosan tudom. És, bár nem létezel, még így is el szeretném neked mondani, hogy minden egyes heged hozzátesz ahhoz a nagyszerű emberhez aki vagy. Nagyon örülök, hogy ott volt neked Brian, ez a tökéletes könyvmoly filmsztár, aki rögtön az én szívembe is belelopta magát. Teljes szívemből kívánom, hogy soha, senkinek ne kelljen ekkora szenvedést átélnie. 



   Még sosem éreztem, hogy 2 könyves karakter között ekkora szerelem lett volna. Sosem éreztem, hogy ennyire megtennének egymásért bármit. De tényleg. Mindent. Ha szerelmes leszek, ilyen srácot szeretnék magamnak. Olyat aki érezteti velem, hogy igazi nő vagyok, és elfogad olyan setesuta, néha borzasztó buta lánynak, aki valójában vagyok. Akivel tudok nevetni, és élvezni az életet. Aki mindenkivel szembemegy azért, hogy megszerezzen, és ha már megkapott, soha, de soha az életben nem enged el. Aki olyan, mint Brian Oliver.

   De rajtuk kívül voltak bizony mellékszereplőink is! Mind közül Vivian volt a kedvenc, és azt hiszem Juliette volt a másik, aki közelebb állt hozzám (Mindig keverem az anyujával. Zavaró, hogy ennyire hasonlít a nevük. 😀). Mind a ketten jó karakterek, vicces beszólásokkal, és jó barátok is. De Ana az elejétől a végéig unszimpatikus volt. Jessica és Charlie  pedig közömbösek. Valamilyen szinten meg lehet érteni Charlie-t miután elmagyarázza a dolgokat, de akkor sincs mentség arra, hogy valaki otthagyja a lányát minden szó nélkül. Néha azt éreztem, hogy Jess segíteni akar, aztán tesz egy olyan megjegyzést, vagy vág egy olyan pofát, hogy elbizonytalanodok. Ha meghallom a nevét, mindig Dolly Parton lebeg a szemem előtt, pedig tudom, hogy közelében sincsenek egymásnak. 🤣


   De ne csak a rosszról beszéljünk! Briannek hála nem kellett nélkülöznünk a humort, és nagyon köszönöm, hogy néha elmosolyodtam. És az a mosoly őszinte volt. A beszélgetéseiket és a szellemes riposztjaikat imádtam olvasni. 
   Ez a könyv egyszerűen tökéletes. 

   Nem ez az első könyvem Kelly Oramtól, az első a Szívzűrterápia strébereknek című műve volt, amibe szintén máig napig szerelmes vagyok. Meg természetesen Greysonba is. Csodálatos író, remekül bánik a szavakkal, cseppet sem erőltetett, és remek a humora, nem a fantasyban alkot, hanem a valóságból ragad témákat, amik, mint az értékelésem fő témáján is látszik sokszor fájdalmasak. 
   Már alig várom, hogy a mancsaim között tartsam a Csókelvonó kockáknak című könyvét, ami a Szívzűrterápia strébereknek című könyve második része. Remélem még sok sok könyve jelenik meg magyarul, és azt is, hogy sok emberhez eljutnak a történetei. Ne tévesszen meg senkit, hogy a Cinder és Ella LOL könyv. Bár az, a legfényesebben ragyogó gyémánt az összes közül. 

Köszönöm, hogy megismerhettem ezt a könyvet. Egészen biztos, hogy másképp tekintek ez után a világra. És azt hiszem, mostantól sokkal de sokkal kedvesebb leszek mindenkihez, és ha rossz napom is van, megpróbálok minden egyes idegenre rámosolyogni az utcán. Hátha szebbé teszem valakinek a napját. 😊 Tegyétek ti is ezt, élvezzétek az élet minden egyes percét. Ne is bosszankodjatok, legyetek boldogok, valahányszor csak tudtok.

A borítóról: nem kimondottan kedvencem, de a LOLos borítók számomra nem kedvencek, egyáltalán nem passzolnak a borítón szereplő karakterek a könyvben leírtakhoz. De az amerikaiban van egy nagyon szép, és remélem valamikor megkaphatja ezt a borítót ez a csodás könyv magyarul is.

Ugye milyen mesébe illő? Főleg azokat a színeket figyeljétek! Imádom!


   Tudjátok, mit sajnálok én még borzasztóan? Hogy 5*-nál nem tudok a kötetnek jobbat adni molyon. Pedig 100 és 1000 csillagot megér. És még csodásabb hír, hogy idén megjelenik a második része, a Happily Ever After, angolul pár nap múlva meg is vehetitek, hisz február 14.-én jön ez a másik tökéletesség. 




Természetesen...


5/5.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése