2017. augusztus 31., csütörtök

Back to school DIY - Álljunk sorba macsekkal! 🐱

   Elérkeztünk az utolsó vissza a suliba bejegyzéshez, ami azt jelenti, hogy holnap bizony visszaülünk az iskolapadba. Biztos ti is gyakran vásároltok a sulibüfében, akárcsak én. Viszont utálom, hogy ilyenkor a táskám aljából elő kell bányásznom az egész pénztárcámat, benne az összes iratom, számolgathatom az átláthatatlanul rendezett pénzt az óriási tárcában. Erre találtam ki, hogy készítek egy kis méretű pénztárcát, amibe rakok egy kevés ételre szánt pénzt, amit egy könnyen elérhető fakba teszek. Csak kikapom és kész. Ráadásul papírzsepit is tarthatunk benne. 



Amire szükség lesz:


  • filcanyag (fekete, bézs, szürke, fehér, kék, zöld, rózsaszín)
  • cipzár
  • hímzőfonal (fekete)
  • cérna (kék, zöld, rózsaszín)
  • olló
  • ragasztó

1. lépés

   Megrajzoljuk a tervet.


2. lépés

   Kivágunk egy nagyjából 15 x 12 cm-es rózsaszín téglalapot.


3. lépés

   Elkészítjük a cicát. Vágjuk körbe a macskát a feketére satírozott résszel együtt, ezt fekete filcből vágjuk ki.


4. lépés

   Kivágjuk a többi részt és ráragasztjuk a képen látható módon.


5. lépés

   A képen látható részeket feketével kihímezzük.


6. lépés

   A maradék részeket cérnával varrtam le.


7. lépés

   Felragasztjuk az elkészült macskát és le is varrjuk.


8. lépés

   Kivágunk virágokat, és elhelyezzük oda, ahol tetszik. (A pink alapot félbehajtottam, és félbe is vágtam, mert úgy könnyebb volt nekem dolgozni vele.)



9. lépés

   Levarrjuk a virágokat is.



10. lépés

   Belevarrjuk a cipzárt, fordított oldalát összevarrjuk, majd ismét kifordítjuk. (Összetett ujjakkal reménykedem, hogy érthető voltam 😬)


Nehézségi szint: könnyű
Anyagköltség: olcsó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése