2018. június 16., szombat

A szépség nem ismer határokat! - szép külföldi könyvborítók 🌍

   Insta sztoriban megkértelek titeket, hogy válasszatok, milyen bejegyzést szeretnétek látni legközelebb, ezt, vagy a Tíz kicsi néger kritikát. A szavazók 83%-a megszavazta, hogy hozzam az újabb adag borítót, úgyhogy engedelmeskedtem nektek, és íme, itt van! Ha legközelebb te is szeretnél dönteni a következő bejegyzés témájáról, kövess a @victoria_m997 néven, és szavazz!

   Mutattam már nektek szép magyar borítókat, és csúnyább magyar borítókat is. De érdemes a határon túl is körülnézni, hisz csodálatosabbnál csodálatosabb könyveket találhatunk ott is. Most ezek közül hoztam nektek tíz szépséget! Persze külföld sem szűkösködik csúnya példányokban, így szép lassan ők is érkeznek majd! 


   Ezúttal téma szerint válogattam össze a borítókat, a jelszó pedig a túldíszítettség volt. Most igazán részletgazdag és sokak számára már-már csicsás példányokkal jöttem, de nekem mégis tetszenek, mi több, imádom őket! 

   Pár még nem jelent meg, de mindhez csatolok linket, ami átvisz titeket a molyos adatlapjukra, hogy könnyebben jussatok információhoz a könyvekről! 
   Nektek melyik a kedvencetek? 



   





   Azt hiszem a legeslegnagyobb kedvencem a mostani adagból a King of Scars borítója. Imádom ezt az arany, gazdag vonalat, és az összkép valami zseniális. A cím a címerben megoldás és rajta az utalás a sebekre... A betűtípus... Szerelem volt első látásra. Nagyon remélem, hogy meg fog jelenni magyarul is a kötet, és borítójául ezt a csodát kapja, mert azonnal le fogok csapni rá! 

   A könyv egyébként 2019. február 5.-én fog megjelenni az Imprint gondozásában. Fantasy regényről van szó, ami 528 oldal. 
















   Ebben a borítóban igazán két dolog fogott meg: az egyik az a színvilága, a másik a sárkány részletessége. Csodás színvilág tárul az olvasó szeme elé, és bár élénk, mégsem kiugróan zavaró az összkép. A cím betűtípusa is tetszik, illik ehhez a képhez, de a kedvencem a fő motívum, a sárkány. A démonok és egyéb horrorfilmbe illő lények mellett a sárkányokat is szeretem, őt pedig még Daenerys Targaryen is szívesen magáénak tudná!
    Samanta Shannonhoz egyébként már volt szerencsém, a Csontszüretet olvastam tőle, amit egyébként szívesen ajánlok elolvasásra, igazán érdekes világban játszódik.


















   Úgy látszik, mostanában igazán tetszenek az arany motívumok, hisz ezen is bőven van belőle! Illetve ha nyár, akkor sosem mondok le a természetről, a zöldről, idén pedig a levélmintázat láz engem is elkapott, így nem csoda, hogy ő is helyet kapott a listában. 
   Még ő sem jelent meg, 2019. január 29.-én fog megjelenni a Wednesday Books gondozásában.






















   Az évek alatt egyre jobban megszerettem a koponyákat, és most már olyan szinten imádom őket, hogy rengeteg cuccomon megjelenik ez a mintázat. Könyvekben is képes vagyok azonnal beleszeretni az ilyenekbe, pláne, ha olyan gyönyörűen van kivitelezve, mint a The Lantern's Ember. A színvilág, a kis indás minták és az összhatás az, ami igazán megfogott benne. Még ő sem jelent meg, de már akár idén a miénknek tudhatjuk, hisz szeptember 11.-én a Delacorte Books gondozásában lát majd napvilágot.

















   Ha már a mottó a túldíszítettség akkor a Rulenak kiemelkedő helye van ebben a listában. Telis-tele van kacskaringós mintákkal (amik úgy tűnik mostanában szintén nagyon tetszenek nekem), és a fekete fő vonalával, ami pedig a kedvenc színeim egyike, illetve megjelenik még a vörös és az arany, ami pedig feketével kombinálva hihetetlenül előkelő. A cím és az író nevének elhelyezése és kivitelezése szerintem zseniális. Megjelenése szintén idén szeptemberben várható.





















   Az egyik legnagyobb kedvencem az itt felsoroltak közül. Baromi ötletes, ahogy megoldották, hogy a lány kezei az éjfélt mutassák, és a ruhája mintha óra lenne. Tetszik a betűtípus is, és ismét a kis indaminták és a sötét színek. Szerintem nagyon szép! Igazi Könyvmolyképzős kötet lehetne belőle.

















   A hollók és a varjak a kedvenc madaraim közé tartoznak. Van valami bennük ami megfog, szerintem nagyon értelmes állatok, és nem mellesleg gyönyörűek is. Emiatt és a kis rejtett részletei miatt tetszett meg annyira ez a borító. Ha letakarjuk a borító felső részét, olyan, mintha egy királyságot néznénk éjszaka a csillagos égbolt alatt, ha pedig elvesszük a letakarást, a madár lesz a fő motívum. Szép a betűtípus, ismét remek színek. 
   Egyébként a könyv a Six of Crows sorozat második része. Az első rész borítójára is érdemes egy pillantást vetni, nekem az is tetszik, nem mellesleg mindkét kötet értékelése nagyon jó. A sorozat 2 kötetes, már lezárult, de egy nagyobb "univerzum", a Grishaverse tagja, amibe egyébként a King of Scars is beletartozik. Ha ismerős lenne nektek a Grishaverse, vagyis inkább a Grisa trilógia, az azért lehet, mert ide tartozik a Könyvmolyképzőnél megjelent Árnyék és Csont, illetve Ostrom és Vihar könyvek is.

















   Nagyon aranyos ez a borító, tetszik a téma, a színek, és az utalás a kis hableányra is, hisz úgymond a The Surface Breaks a Disney történet újragondolása. Egy young adult könyvről van szó, amiről azt írják, hogy szuper, szívesen elolvasnám egyszer.






















   Ha azt kérnék tőlem, magyarázzam el mit is jelent a részletgazdagság, valószínűleg csak felemelném ezt a könyvet. Bámulatos. Az összkép zseniális, odafigyeltek minden egyes apróságra: a betűtípusra, a színek harmonizálására, a szimmetriára. Eddig egy értékelés érhető el hozzá, egy négy csillagos, ami nem rossz. Szívesen elolvasnám őt is. (Meg... úgy az összes könyvet a világon, valljuk be.)



















   A világon sok olyan hely van, ahol még nem jártam, de nagyon szeretnék. Közülük is talán a legnagyobb vágyam London.
   Hihetetlen hangulatos, nagyon szívesen megragadnám a könyvet és belépnék ebbe a világba. Kicsit talán emlékeztet a Harry Potter világára is, talán ezért is vonz ennyire. És a címkék is nagyon érdekesek hozzá: fantasy, ifjúsági, kaland, mágia, sci-fi, steampunk.











   Ha esetleg tudtok még szépséges könyvekről, ne tartsátok magatokban, írjátok meg kommentben! Addig is szép napot nektek, olvassatok sokat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése