2018. október 19., péntek

Harry Potter Könyvjelző Maraton - Dobby és a zokni kalandjai 🧦


   Itt az október, vele együtt pedig én is a legújabb HPKJM résszel, amiben ismét ti dönthettetek. A döntésetek, hogy a címből is kiderült, nem másra, mint a Legendás lények témára azon belül pedig Dobbyra, a házimanóra esett. Ezúttal előrelátóbb voltam és már jó előre megszavaztattam veletek, mi is legyen a novemberi küldetés. A Weasley témakört adtam meg, ti pedig nem is egy, hanem két karaktert választottatok, ugyanis mindenki kedvenceit, Fredet és George-ot szerettétek volna a legtöbben látni. (Egyébként én magam sem választhattam volna jobban, pacsi nektek!) Ronnal szemben 80-20 arányban nyertek a fiúk! 
   Ron is érkezik majd, minden bizonnyal idén, ugyanis a december már be van táblázva, ha minden jól megy, hatalmas dologgal készülök majd abban a hónapban, úgyhogy érdemes résen lenni és rákattintani arra a rendszeres olvasó gombocskára!


Amire szükség lesz:

  • filcanyag (világos rózsaszín, sötét rózsaszín, világoskék, sötétkék, fekete, fehér, rózsaszínes bézs (bőrszín), sárgás bézs)
  • cérna (fekete, sötétkék, világoskék, fehér, rózsaszín, bézs)
  • ragasztó
  • cérna
  • olló
  • vázlathoz papír és ceruza
  • filc

1. lépés

Elkészítjük a vázlatot. 
Ezt a lépést a korom növekedésével arányosan csökkenő memóriám miatt elfelejtettem lefotózni, de ez alapján a Naomi Lord által készített rajz alapján dolgoztam ezúttal is.

2. lépés

Kivágjuk az alapot a rózsaszín filcanyagból.



3. lépés

Kivágjuk a részeket és felragasztjuk őket a megfelelő helyre.



4. lépés

Levarrunk minden részt a megfelelő színű cérnával;
A szemeket feketével, a szemében a fényt fehérrel, a zoknit világos és sötét kékkel, a test elemeit világos rózsaszínnel, a ruhát pedig bézzsel.
Ismét az előző bejegyzésben is alkalmazott technikát használtam, ami személyes kedvencemmé vált. 
Ha még nem olvastad azt a bejegyzést, ide kattintva megtalálod!



5. lépés

Kihímezünk fekete cérnával minden részletet. 
Ezúttal alkalmaztam egy "új" technikát, hogy minden bejegyzésben legyen valami ami más, ami eltér az eddigiektől (igyekszem, hogy ne legyenek unalmasak a részek, hiszen mindegyik könyvjelző nagyon hasonlóan készül), ez  a technika pedig most az lett, hogy kontúrt varrtam teljesen. Nekem az ilyen világos alkotásoknál nagyon hiányzik, ha nincs kontúrozva, így kipróbáltam itt is. 
Nekem sokkal jobban tetszik, de ti is írjátok meg komment formájában a véleményeteket!


6. lépés

Kivágjuk a hátulját, ugyanabból a világos rózsaszín filcből, amiből az alap is készült. Ilyenkor az 5. lépésben látható kész "előlapot" rajzolom át.


7. lépés

Jöhet a szokásos pelenkaöltéses körbevarrás, ezúttal feketével a kontúr miatt, de szerintem sötét rózsaszínnel esetleg a zokni varrásánál használt sötétkékkel is jól mutathat.


   Ezzel el is készült ez a tündéri házimanó és az ő kis zoknija! Mondanom sem kell, eddig ez a kedvencem, imádom a színvilágot, a kontúrokat és valljuk be, maga Dobby is igen közel áll a szívemhez!
   Ne feledjétek, lassan itt a november, vele együtt pedig én is érkezem Freddel és George-dzsal! Addig is látjuk egymást valószínűleg jövő héten, amikor is nagyon izgalmas Halloweeni figurákat készítek el! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése