2019. április 30., kedd

Harry Potter Könyvjelző Maraton - a tömény rózsaszín rosszindulat - Dolores Jane Umbridge 🎀

   Létezik olyan boszorkány vagy varázsló, akit jobban utál az emberek nagy többsége, mint Voldemortot, akinek neve immár évtizedek óta egybeforrt a gonosz fogalmával? Igen! Legalábbis az én esetemben nagyon igaz, hogy Voldemort a tettei ellenére még mindig elviselhetőbb volt, mint ez a felfuvalkodott, békaalkatú, rózsaszín macskaimádó rosszindulat! 


   Viszont most nézzük is, hogyan készült Békakirálykisasszony!

Amire szükség lesz:

  • ragasztó
  • olló
  • filcanyag 
          - Macska 1.: szürke
          - Haj: barna
          - Arc: bőrszín (rózsaszínes tónus)
          - Szem: fehér, kék, fekete
          - Száj: világos és egy fokkal sötétebb rózsaszín
          - Ruha: gallérhoz világosabb, teljes ruhához sötétebb rózsaszín
          - Csésze: fehér, halvány rózsaszín
          - Kezek: bőrszín (rózsaszínes tónus)
          - Macska 2.: fekete, fehér
          - Macska 3.: vörös, fehér
          - Háttér: magenta
  • hímzőfonal
          - fekete
          - fehér
          - rózsaszín
          - zöld (Mardekár zöld)
  • cérna
          - barna
          - fekete
          - fehér
          - kék
          - bőrszínhez illő
          - rózsaszín cérna legalább 3 árnyalatban, sötétebbtől a világosabbig
          - szürke
          - vörös
  • vázlathoz és a hímzendő részek bejelöléséhez, felrajzolásához
          - alkoholos tűfilc
          - ceruza
          - sima műszaki rajzlap
          - vonalzó
          - radír

1. lépés

Készítsük el a vázlatot.


2. lépés

Vágjuk ki az alapot és a hátulját! Ezúttal egy újfajta könyvjelző alapot rajzoltam, aminek a szélei jóval kevésbé lekerekítettek. Nektek melyik tetszik jobban? Ez, vagy a régebbi?


3. lépés

Ragasszuk fel az összes kivágott elemet. (Egyébként hihetetlen, hogy ebben a fázisban mennyire nem is hasonlít a végeredményre! 😧 Mondhatni kifejezetten csúnya itt még.)


4. lépés

Varrjuk le a részeket a hozzá legközelebb álló, vagy ugyanolyan színnel.


5. lépés

Hímezzük ki a részleteket. Az egymástól különböző részek (pl. arcot a hajtól, teáscsészét a kéztől, ruhától stb.) között fekete perlé hímzőfonallal, a kisebb részeknél, egy egy színen belüli elemnél (pl.: nyelv, macskamancsok, kéz hajlásának ívei stb.) fekete cérnával hímeztem. Ezúttal is újítottam kicsit, a macskák orrát fekete hímzőfonallal hímeztem inkább, Umbridge szemében a fényt is hímeztem ezúttal, és a vörös foltos cica szemeiben a pupillát is inkább hímeztem. Tökéletesen működött, így azoknak akik a kis mütyűrök kivágása helyett jobban szeretnek hímezni, bátran tudom ajánlani.


6. lépés

Készítsük el a hátulját! A felirat a filmből van, most nagyon tetszett így ezzel a betűvel hímeztem fel. Ha ti is ezzel szeretnétek, ezen a linken megtaláljátok a betűtípust! És ne felejtsük el a Mardekáros zöld hímzett szivecskét sem!


7. lépés

Utolsó lépésként ragasszuk a hátulját az első részhez, és varrjuk körbe pelenkaöltéssel rózsaszín hímzőfonallal!


   És el is készült! Nekem az egyik kedvencemmé vált, nagyon megszerettem ezt a könyvjelzőt a készítése alatt. Ennek nincs különösebb oka, Dolores az egyik legutáltabb karakter a könyvek történelmében. De ezt a kis könyvjelzőt nem tudom nem szeretni! 😁 Ti hogy vagytok ezzel? Írjátok meg nekem most is a véleményeteket!

Nehézségi fok: közepes, talán nem volt ebben most olyan sok apró rész, ennek ellenére időigényes
Anyagköltség: nem mondanám drágának, olcsóbb árkategória, mert minden anyag ami hozzá kell többször is újrahasználható máshoz is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése