2019. szeptember 10., kedd

Született detektívek - Rizzoli & Isles | Szeptemberi könyvjelzőalkotás 👮‍♀️👩‍⚕️

   Sziasztok!
   Ma a sorozatok világába kalauzollak el benneteket, a mai bejegyzésben megmutatom, hogyan is készült el a szeptemberi könyvjelzőm, amelyet a Született detektívek című sorozat, a Rizzoli & Isles ihletett! A könyvjelző szintén kérésre készült, ahogy az előző havi is, (amit ha nem láttatok, megtehetitek ide kattintva) ahol elmondtam már, mennyire szeretek kérések alapján dolgozni. Bevezetnek olyan világokba, amelyekbe önszántamból nem mentem volna, és színesebbé tesznek engem, a feedet, a blogot. A mostani is egy ilyen eset volt, ugyanis még sosem láttam a Rizzoli és Islest. Édesapám mikor nézte, akkor lestem bele-bele, de sosem néztem végig, viszont tervezem, ugyanis mialatt készítettem, természetesen utánanéztem a karaktereknek, és a sorozat története is egészen tetszik, olyan amire nekem is érdemes lehet rálesnem. És ami még szuperebb, sem orvost, sem rendőrt nem készítettem még, így az orvosi köpeny elkészítése külön izgalmas volt nekem. A ruha és a haj mindig a kedvenc részem, legfőképp, ha a részletek kihímzéséről van szó. Most viszont lessünk is bele, hogyan készült Rizzoli és Isles!




Amire szükség lesz:

  • filcanyag
          - lila (alap, kesztyű)
          - sötétkék (Isles ruha)
          - fehér (szemek, köpeny)
          - vöröses szőke (Isles haja)
          - fekete (pupillák, Rizzoli haja)
          - sötétbarna (Rizzoli szemei)
          - mogyoróbarna (Isles szemei)
          - világos bőrszín (arcok, Isles lábai, Rizzoli kezei)
          - világosrózsaszín (nyelvek)
          - sötétrózsaszín (szájpadlás)
  • cérna: minden szín, ami a filcanyag részben is felsorolásra került, ezúttal a lila is, a kesztyű miatt
  • hímzőfonal (fekete, fehér, piros, sötétkék)
  • ragasztó
  • olló
  • tűfilc (vázlathoz és a hímzendő részek berajzolásához)
  • ceruza (vázlat)
  • radír (vázlat)
  • keretezetlen műszaki rajzlap (vázlathoz)

1. lépés

Természetesen mindig a vázlat elkészítése a legfontosabb, illetve az, hogy a későbbiekben pontosan vágjuk ki az elemeket amiket megrajzoltunk.


2. lépés

Vágjuk ki az alapot! Ezúttal egy szép, világoslila színt használtam, ami az egyik kedvenc árnyalatom! Bár ha újra csinálnék ilyen könyvjelzőt, lehet hogy egy kellemes bézst választanék, ami megy Isles hajához is, a hátsó szöveget pedig arannyal és feketével készíteném el. De hátha egyszer még csinálok ilyet!


3. lépés

Vágjuk ki és ragasszuk fel a részeket! Mint láthatjátok, elkezdtem egy újfajta szájat alkalmazni. Nektek melyik tetszik jobban? Ez, vagy a régi?


4. lépés

Varrjunk le minden elemet a hozzá tartozó cérnával.


5. lépés

Hímezzük ki a részleteket fekete cérnával, a kontúrokat fekete hímzőfonallal, és ne feledkezzünk el a szemek fényeiről.


6. lépés

Vágjuk ki és hímezzük ki a hátulját. Én az eredeti logót próbáltam megvarrni, a kért színekkel, így az és jelet duplán varrtam fel, ami utólag nézve nagyon jól mutat szerintem, imádtam elkészíteni is. 


7. lépés

Végül már csak annyi hiányzik, hogy körbevarrjuk a szélét. Természetesen előtte ragasszuk az elejéhez. Én ehhez kéket választotta, hogy menjen a szöveghez és a ruhához.


   És ezzel el is készült ez az őszies, de ugyanakkor nyárias hangulatú könyvjelző, amely tökéletes erre a tökéletesen napsütéses szeptemberre! Egyébként ez lett a valaha készült legnagyobb könyvjelzőm, 18 cm hosszú, ami 3 cm-rel hosszabb, mint amilyen szokott lenni! Fogásra nagyon kellemes, és még így sem lóg ki egy átlagos könyvből sem. 
   Már tervezem a következő havi alkotást, amit hamarosan Instagramon szavazhattok meg, így ha még nem tettétek meg, érdemes ott is követni
   Addig is legyen csodálatos szeptemberetek, olvassatok ebben a molybarát időben egy forró teával, és alkossatok sokat! Hamarosan találkozunk egy új bejegyzésben, és még sok könyvértékelőben is! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése