2016. augusztus 16., kedd

Könyvértékelő - James Dashner - Halálkúra ☢️

"Az olvasás - ha élvezetet okoz - segít élni. Átélni és túlélni is."
   Hatalmas Útvesztő rajongó lettem a trilógia alatt, és a Halálkúrát is próbáltam húzni, hadd tartson még tovább. De meglepetésemre nem kellett húznom, ment az magától is. Hozzám képest sok időbe telt elolvasnom, nem a Halálkúra lesz a kedvenc részem a sorozatból. Az elején beindulnak az események, ez tetszett benne, nem kellett várnom arra, hogy Tommy 200.000 évet várjon mire elindul, de aztán elfogyott a lendület. A Próbák sokkal de sokkal izgalmasabbak voltak. Mint mondtam, nem a legerősebb kötet a sorozatból, ennek ellenére mégsem tudom nem szeretni.

Aki nem olvasta a könyveket annak vigyázat !SPOILER! következik! De gigameganagy!

   Egy kicsit azt hiszem dühös vagyok Dashnerre. Kegyetlen volt, amit Newttal, azt hiszem sokunk kedvenc karakterével tett. Nem érdemelt volna ilyen véget. De sejteni lehetett, hogy valakivel végezni fog az író a Tom - Minho - Newt Bermuda-háromszögből, a tragédia sodorja tovább a cselekményt, mint itt is.
   De Teresa halálát valahogy nem tudtam megsiratni, pedig egyre inkább közelebb került hozzám, mégsem eléggé. Amolyan; okééé *mély levegő, lapoz*.
   És az utolsó spoileres hozzáfűznivalóm az a legvége. Hogy lehet egy befejezés egyszerre szomorú és boldog is?

SPOILER vége!

   Tényleg egy kiváló író remek művéről beszélünk, amit mindenkinek bátran ajánlok, ha akar egy jó könyvet olvasni. Fantasztikus, ahogy az író egyre nagyobb feszültséget kelt az olvasóban, imádom, ahogy ír. ♥

   A borítókról:

  • a magyar tetszetős
  • az amerikaiban van egy, ami tetszik (azt csatoltam a képhez)
  • a német javult az előző kötetek óta, de még mindig nem tetszik annyira, mint a többi
  • a francia pedig ugyanolyan csodálatos, mint a magyar, de most a magyar győzött nekem, a magyarnak szebbek a színei, jobb betűtípussal íródott a cím, a jel pedig nagyon jól mutat rajta.


Értékelés:
5/4



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése