2016. augusztus 14., vasárnap

Készítsük el! - Chibi könyvjelző 📚

Ha éppen nem olvasok, akkor is szeretek könyvekkel foglalkozni. Egyik ilyen szenvedélyem a saját kezűleg készített könyvjelzőim számának növelése.
   Véletlenül akadtam rá erre a képre, és tudtam, hogy nekem ez kell! Könyvjelzőként, természetesen.
   Lépésről lépésre megmutatom nektek, én hogyan készítettem el. Alkotásra fel!

1. lépés

Rajzoljuk fel a figurát egy lapra. A lap lehet sima műszaki rajzlap, vagy vékonyabb/vastagabb karton. A lényeg, hogy legyen egy kicsit erősebb, és lehessen rá festeni. Semmiképp sem írólap vagy fénymásolópapír.


2. lépés

Rajzoljuk meg a könyvjelző "szárát"! Nagyon tetszett ennek a lovas könyvjelzőnek az alakja, ezért ezt választottam az én könyvjelzőmhöz.


3. lépés

Rajzoljuk meg filccel a kontúrvonalakat!


4. lépés

Színekre fel! Használhattok színes ceruzákat, vagy temperát/vízfestéket, aquarell ceruzákat. Én az utóbbi mellett döntöttem.


5. lépés

Először a haj, sötétbarna, fekete és világosbarna színekkel.


6. lépés

A bőre színéhez világosbarnát használtam. Nagyon óvatosan kell színezni, nehogy túl sötét legyen.


7. lépés

A napszemüveg feketével készült.


8. lépés

Az inget feketével,  a nyakkendőt sötét és világos kékkel...


9. lépés

A szarvak naranccsal és pirossal készülnek.


10. lépés

A bunda szintén feketével, nagyon óvatosan (ennek sem szabad túl feketének lennie akárcsak a bőrnél, hacsak nem fekete bárány készül)


11. lépés

Az igazán cuki pirospozsgás archoz rózsaszín szemhéjpúdert használtam, de természetesen ez is készülhet színes ceruzával.


12. lépés

A könyvjelző szárának háttere bármilyen lehet, én egy ilyen "fröccsintett" változatot készítettem. De akár írhattok is rá. Pl.: Olvasni menő!


13. lépés

Vágjuk ki!


14. lépés

Egy vastag ragasztószalaggal vagy vastagabb celluxszal védjük meg a szennyeződésektől, és tesszük tartósabbá.


15. lépés

Olvasásra fel!


Legközelebb egy kutyás könyvjelző elkészítésével érkezem majd. ☺
   A chibi könyvjelző ez alapján készült, ha ti is el szeretnétek készíteni ☺

Olvasni menő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése