2016. augusztus 13., szombat

Mangapercek - Kiyoko Arai - Beauty Pop 1. 💄

Most először egy manga értékelésével érkeztem, ez pedig Kiyoko Arai - Beauty Pop 1. című mangája.
   Véletlenül akadtam rá, és a fülszövege alapján felkeltette az érdeklődésem. Amúgy is szeretek mangákat olvasni. Pörgősen lehet haladni velük, növelik az olvasmánylistákat, remek a történetük és nem utolsó sorban csodálatos a grafikájuk (ritka az olyan, amelyik nem tetszett ilyen téren. De például számomra Hajime Isayama - Attack ​on Titan 1. mangája nem. Összecsapottnak tűnt.) 
   Nagyon tetszett ez is ♥ A három fiú szenzációs (olyanok, akár a Yumeiro Patissiereben az édességek hercegei, csak itt most beauty témában). Természetesen mind közül a kedvencem Na-kun. A dühkitöréseit imádtam, jókat nevettem az egészen. Sampon, a macska is elbűvölő. A neve sem semmi! 
   A befejezése viszont kegyetlen volt. Találkoztam már brutális függővégekkel könyvekben... de ez... ez hasonlóan kegyetlen volt. El kell kezdenem a következő részt, mert felér egy kínzással, hogy nem tudom ki nyert (de van egy sejtésem, sőt, biztos is vagyok benne, de ez így nem az igazi!)
   A grafikája igazából olyan, amire nem tudom azt mondani, hogy nem tetszett, mert nem rossz, de azt sem tudom mondani, hogy imádtam volna. Aranyos, de nem kiemelkedően jó.
   A borítójával sincs semmi bajom, egyszerű, és vidám, nem lélegzetelállító, de nem baj ☺ 

Ha el szeretnétek olvasni ezt a kis szösszenetet, megtaláljátok a mangát az animeaddicts.hu-n, és még sok-sok más csodálatos mangát is. (Khm. *köhintés* OLVASSATOK KUROSHITSUJIT!)

Értékelés:

5/4




   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése