2016. szeptember 21., szerda

Könyvértékelő - Leiner Laura - SZJG 5. - Remény 🍂



  Nem szeretném ismételni magam, hogy mennyire de mennyire szeretem ezt a sorozatot (pedig mondhatnám!), de ez a rész számomra nem volt a legkiemelkedőbb, mégsem tudok 4 csillagnál rosszabbat adni neki.

  Ami miatt levontam a 1 csillagot (nagyon kegyetlennek is érzem magam miatta, és még bűntudatom is lenne, de erős vagyok), az az, hogy szerintem az írónő sokat ismételte magát, és Reni "most Cortez megsértődött rám, úúúúúúúristen, nem szól hozzám, de nem mondok neki semmit mert erős vagyok, meg amúgy is én úúúúúúúúgy szeretem" magatartása 2 oldalanként néha már sok volt. Komolyan Cortez annyiszor rágott be Renire sokszor a semmiért, hogy csak pislogni tudtam. És egy idő után az, hogy "kimentem Virággal és Ricsivel megsétáltatni Adam Lambertet (mármint Virág kutyáját)", ráadásul minden alkalommal mellé van írva a zárójelben lévőhöz hasonló egy idő után számomra zavaró. Nem tudom, nekem evidens, hogy szegény Adam-et (az énekest) nem fogja Emó és köti pórázra, hogy aztán bandukoljanak a hideg téli éjszakában, miközben Adam csendesen dúdolgatja az If I had you-t és szagolgatja a kukákat. (Ne kérdezzétek, természetesen elképzeltem. És most ti is láthatjátok a mester (Dave-Macu) szintű Photoshop (Jó, iPiccy és Photoscape) kezelési tudásomnak köszönhetően.)





De ezen kívül rengeteg hiba volt benne. Pl.:



  • Miért nem létezik a 11./b?
  • Miért nem létezik a Szent Johanna Francia Tagozatos Alapítványi Gimnázium?
  • Miért nem létezik Cortez?
  • És én miért nem élhetek velük?
Hát hallatlan, de komolyan...

  A szokásos ömlengésen kívül (És az új karaktereket is aaaaaaaaaaaaannnnnyira szeretem, egyszerűen zseniálisak!) rengeteg új dolog is kimondottan tetszett. Például a hóesés és a karácsonyi hangulat annyira átitatta a lapokat, hogy kedvem támadt meghallgatni egy pár karácsonyi dalt, és dekorációkat készíteni. Igen, szeptemberben, ugyanúgy ahogy júniusban is ugyanehhez volt kedvem. Problem? I don't think so.


  A Zsolti Kinga, Reni Cortez szerelem is... ahhhhhh. Romantikus könyveket akarok falni, és a lapokkal lélegezni! (Bár most Trónok harcához van kedvem, és hááááááááááááát... majd jön a romantika is. Idővel.) Úgy örültem Cortez és Reni szerelmének... Végre! ♥ (De miért érzem azt, hogy szakítani fognak? Miért?) De bízom bennük, hogy jó páros lesznek. És az az összejövetel... annyira romantikus volt! ♥♥




A borítóban most is a Cicerós mellett tartok ki, de most a színe is kifejezetten tetszik, és illik az őszi hangulathoz, amit annyira szeretek. ☺




Most pedig igazán Reni módon fogom értékelni a könyvet:



Borító: 5/5* - Imádom, és egy nap szeretném a polcomon látni mindet. ♥

Könyv: 5/4 - Imádom a sorozatot, de leírtam az 1* levonás okát. 😞

Karakterek: 5/5***** - szenzációsak!

Írónő: 5/5 - magyar, és igazán tehetséges! Büszke vagyok rá. ☺


Élmény: 5/5****** - megismételhetetlen. Elfelejthetetlen.


Humor: 5/5** - fergeteges!


Valóság: 5/1* - gyűlölök a valóvilágban élni. 😞


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése