2017. augusztus 21., hétfő

Back to school DIY - Yummy Taco tolltartó 🌮

   Nem lehet Vissza a suliba hónap tolltartó elkészítése nélkül, és amikor megláttam Pinteresten ezt az elbűvölően édes mexikói, bajszos taco tolltartót, már tudtam, hogy a Back to school hónapomban bizony szerepelni fog. Meg persze amúgy is szükségem volt egy jó nagy, megtömhető tolltartóra, így a legjobb döntés volt elkészíteni. De hogy is? Nézzük meg!



Amire szükség lesz:


  • gomb (2 db)
  • filcanyag (fekete, sárga, zöld, piros, fehér, narancssárga, barna)
  • bármilyen anyag, ami a belső része lesz
  • tű vagy varrógép
  • ragasztó
  • olló
  • cipzár
  • cérna (sárga, zöld, piros, fehér, narancssárga, fekete)

1. lépés

   Az A/4-es méretű sárga filcanyagot félbe hajtjuk, a széleit lekerekítjük. Én ezt egy tányérral oldottam meg. Rátettem, tollal rárajzoltam, majd levágtam.


2. lépés

   Felvarrjuk a szemeket és a bajszot is.


3. lépés

   A sárga tacoalapot rárajzoljuk a választott anyagra (Én például egy kinőtt, de szuper anyagú szoknyát hasznosítottam újra.), kivágjuk, majd összevarrjuk a két részt. Én most ehhez varrógépet használtam.


4. lépés

   Egy 28x5 cm-es darabot levágunk a zöld filcből.


5. lépés

   Vágunk egy, a cipzárunk szélességének és hosszának megfelelő csíkot a közepére, a cipzárt előbb ráragasztottam, majd varrógéppel le is varrtam.


6. lépés

   Készítünk kettő, a képen látható U alakú formát a barna filcből. Egy 5x5 cm-es négyzetet vágtam ilyen formára.


7. lépés

   A képen látható alakzatokból vágunk ki tetszőleges mennyiséget, felragasztjuk, levarrjuk őket.


8. lépés

   A zöld részt a sárga részhez, a taco többi részéhez varrjuk.


9. lépés

   Két darab ilyen, a képen látható fehér ovális részt varrunk a zöld és barna rész közé mindkét oldalra.


Ezzel el is készült a tolltartónk. Vigyázat! Nem megenni, akármennyire is pödri ellenállhatatlanul a bajszát! 🌮



Nehézségi szint: közepes
Anyagköltség: megfizethető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése