2019. január 15., kedd

Borítószemle - magyar írók magyar csodái 📕

   Nagyon szerettétek a Borítószemle sorozatot, de most már egy jó ideje nem volt, ugyanis nem voltam elégedett a koncepcióval. Most úgy érzem megtaláltam, amit kerestem, ami nekem hiányzott, és sikerült úgy érzem még egy sorozattal fejlődni. Remélem nektek is tetszik, mindenképpen írjátok meg nekem a bejegyzés alatt egy komment formájában! Mindegyik borítóhoz tartozik egy kérdés, ne felejtsétek el megválaszolni azokat sem!



   Az első rész kivételével mindegyik szemle tematikus volt. Természetesen ez most sem lesz másképp, ezúttal a témakörünk a "Magyar írók magyar csodái" volt, ezúttal olyan borítókat lesünk meg, amiket nem csak magyar kiadók adtak ki, de magyar alkotók is írták meg! Ezúttal 10 ilyet válogattam nektek össze, 10 olyan szépséget, amik nekem szemet gyönyörködtetőek. Természetesen ha nektek nem tetszenek, az teljesen rendben van, hisz nem vagyunk egyformák, ezért írjátok meg nekem, nektek melyek a kedvenc magyar íróktól származó borítótok, könyvetek! Vágjunk is bele!




https://moly.hu/konyvek/moskat-anita-horgonyhely












  
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése