2019. január 1., kedd

Spóroljunk együtt! - a nagy könyvtakarékos kihívás 🤑




   A tavalyi évet is egy kihívással kezdtük, mégpedig egy olvasós-Harry Potteres kihívással. Szeretném ezt a jó szokást megtartani, idén azonban egy olyan kihívásra szeretnélek benneteket meginvitálni, amit együtt csinálnánk: a nagy könyvtakarékos kihívásra. Nem, ez nem azt jelenti, hogy a könyveken takarékoskodunk, épp ellenkezőleg! 
   A 2019-es kihívás célja, hogy minden elolvasott könyv után dobjunk egy perselybe, vagy egy üvegbe 100 vagy 200 forintot, és az így összegyűlt összegből év végén vegyünk valami régen vágyott kötetet! 
   Én szeretném tartani a magam részéről ezt a kis kihívást, hogy az év végén esetleg valami szeretetcsomagos akciót is kihasználhassak. A lényeg, hogy az összegyűlt pénzhez kizárólag 2019. decembere után nyúljunk hozzá. 
   Minden regény számít, a mangák és a kisregények, novellák is, minden amit kötetként tarthatsz a kezedben vagy e-bookként akár. A lényeg, hogy év végén minimum 1 könyvet vehess abból az összegből, amit összeolvastál 2019-ben. Utólag az perselybe pótolni persze ér, ha éppen nincs nálad 100 vagy 200 Ft. 

Ahogy én csinálom: 

  • mangák: 100 Ft
  • mesekönyvek: 100 Ft
  • regények (méret nem számít): 200 Ft
  • novellák: 100 Ft

   A 19-es évértékelőben mindenképpen megmutatom, én mit vettem az összegből! Kíváncsi vagyok, hányan csatlakoztok hozzám, ha te is elkezded a kihívást, mindenképpen írd meg nekem komment formájában, hogy tudjam, nem vagyok egyedül!
   Jó olvasást és spórolgatást mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet! :O Szerintem megpróbálkozom vele. :)

    VálaszTörlés
  2. Moly.hu-n is van egy ehhez hasonló kihívás :D
    Mindig feljelentkezek rá, aztán rájövök, hogy nekem nincs miből félretenni saját kereset híján, így inkább leteszek róla :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, tudom melyik kihívást mondod! Azt nekem se sikerült teljesíteni azt hiszem. A sajátomat remélem tudni fogom, szerencsére ez egész éves és máshogy is kell félretenni :D Remélem majd sikerül teljesítened valamikor! :)

      Törlés