2019. január 7., hétfő

Szellemekkel suttogó - Totoro - A varázserdő titka könyvjelző projekt! 🌳

   Ez a film az, amit a legrégebben meg szeretnék már nézni, mert iszonyatosan tetszik a története, baromi izgalmas és aranyos animációnak tűnik, de valahogy még nem kerítettem rá sort. Ennek ellenére Totoro, ez az édes nyúlszerű lény már sokszor volt telefonhátterem, és most itt volt az ideje, hogy megvarrjam könyvjelző formájában is. Jóval egyszerűbb dolgom volt, mint a HPKJM részeinél, nem volt annyi részlet rajta, mint mondjuk egy Harry Potter figuránál, viszont így is elképesztően cuki ez a kis szellem. Ti láttátok már? Nektek hogy tetszett?
  

Amire szükség lesz:

  • filcanyag (szürke, fehér, fekete)
  • cérna (szürke (világos, sötét), fehér, fekete)
  • ragasztó
  • tűfilc
  • vázlathoz ceruza, filc, papír
  • olló

1. lépés

Először mindig a vázlatot készítjük el, ennek a részeit vágjuk ki aztán rajzoljuk a filcre. Én egy komor Totoro-t választottam de ha beírjátok, hogy Totoro Colouring Pages nagyon sok arckifejezéssel és egészen bonyolult képekkel is találkozhattok.


2. lépés

Kivágjuk az alapot és a hátulját a könyvjelzőnek.


3. lépés

Az alapra felragasztjuk a kivágott részeket. Nem tudtam eldönteni, hogy a pocakja hivatalosan fehér, vagy sárgás (látni ezt is, azt is), de szerintem a fehér sokkal jobban illik hozzá, ezért én maradtam annál.


4. lépés

Levarrunk minden elemet. Ne ijedjetek meg, ha a szeme kisebb, mint mikor felragasztottátok, a varrással egészen picinek tűnik majd.


5. lépés

Kontúrozzunk fekete cérnával! Hímezzük körül a hasán a foltokat, a pocakját, a szemeit, hímezzük ki a lábakat, a kezeket, a bajszot és a szájat.


6. lépés

Ragasszuk fel a hátulját majd varrjuk körbe pelenkaöltésekkel a világosabb szürke cérnával.


   És tulajdonképpen már kész is vagyunk. Mint látjátok, tényleg sokkal rövidebb idő és egyszerűbb ez a fajta könyvjelző a kevesebb részlet miatt, de hasonlóan mutatós. Mégis szerintem nagyon aranyos, egy kedves ajándék is lehet. Nektek hogy tetszik? Ha elkészítitek ne habozzatok nekem megmutatni Instán!

Anyagköltség: olcsó
Nehézségi fok: közepes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése