2018. december 31., hétfő

Harry Potter Könyvjelző Maraton - Mindenki édesanyja, Molly Weasley 🐔

   Nekem a karácsony és Harry Potter fúziója egyet jelent Molly Weasley-vel. Molly testesíti meg a regénysorozatban AZ édesanyát, hiszen nemcsak egy rakás vörös gyermeket nevelt fel, de Harry-t is. Mindig ott volt, mindig segített, akár az utolsó knútjával is támogatta bármelyik gyerekét és akár az életét is adta volna értük. Ha karácsony, akkor Molly. Ha szeretet, akkor Molly. A könyvjelző ezúttal is Naomi Lord rajza alapján készült! 



   Üdvözöllek 2018 utolsó bejegyzésében, egy rendhagyó, karácsonyi hangulatú könyvjelző maratonban. 
   A mai bejegyzés valóban olyan, amilyen még eddig nem volt, ugyanis ti irányítottátok a varrásomat! 
   Igen, tudom, hogy ez picit furán hangzik, de engedd, hogy elmagyarázzam. Mostanában YouTube-on nagyon népszerűek ezek a Ti irányítottátok a napomat! videók, és arra gondoltam, kipróbálnám. Mivel nem vagyok YouTuber (még), úgy gondoltam, dobok egy picit ezen a bejegyzéstípuson, hogy ne legyen mindig egyforma, legyen benne egy kis izgalom is, most irányítsátok ti, hogyan alakuljon ez a könyvjelző! Választhattatok színeket, egész lépéseket, és én hihetetlenül élveztem! Alig vártam mindig, hogy kiderüljön mi lett az eredmény, és volt, amikor megleptetek, például rögtön a második lépést máshogy szavaztátok meg, mint ahogy én választottam volna, és utólag iszonyatosan megbántam volna, ha a saját fejem után megyek. Valószínűleg még sokszor választom jövőre ezt a technikát, hogy kissé változatosabbak legyenek a maratonok. Most azonban vágjunk bele, és nézzük miket szavaztatok meg!


Amire szükség lesz:

  • filcanyag (piros, narancssárga, fehér, vörös, bőrszín, sötétbarna, világosbarna, sárgás bézs, bordó, fekete)
  • cérna (ugyanezekben a színekben, plusz arany)
  • pirosító
  • olló
  • ragasztó
  • tűfilc 
  • vázlathoz papír, ceruza, filc

1. lépés

Megrajzoljuk a vázlatot.


2. lépés

Ebben a lépésben szoktuk kivágni az alapot, most azonban ti választhattátok ki, milyen színből! Egy halvány rózsaszín, egy citromsárga és a nyertes piros szín közül választhattatok és a legtöbben ezt választottátok, aminek utólag örülök, én biztos a rózsaszínt választottam volna, így viszont nagyon szép bordós színvilágú alkotás lett! Most kipróbáltam, hogy mennyire kell alakítgatni, ha kivágom a második lépésben a hátulját is, de nem volt vészes, kellett alakítani, de nem sokat. 



3. lépés

Kivágjuk az elemeket a vázlat segítségével, és felragasztjuk őket. Itt színekben választásában kértem a segítségeteket!



4. lépés

Levarrjuk az összes elemet.


5. lépés

Jöhet a kihímzés lépése, feketével kontúroztam a döntésetekhez igazodva (nagyon örültem neki, hogy ez lett a szavazás eredménye) illetve most a szemben lévő fényt is hímeztem fehér cérnával, a Ron pulcsiján lévő R betűt pedig egy arany cérnával hímeztem. A titka, hogy 2x is kihímeztem.



6. lépés

Ragasszuk fel a hátulját és varrjuk körbe pelenkaöltéssel!
Ennél a lépésnél a cérna színét választhattátok meg, és a választásotok a feketére esett.



7. lépés

Végül pedig eldönthettétek, hogy pirosítsak e, és ti azt választottátok, hogy igen, úgyhogy normál smink pirosító segítségével pirospozsgás arcot készítünk Mollynak és a pipinek is.



   Ennyi volt hát az utolsó HPKJM 2018-ban, remélem tetszett nektek, boldog új évet mindenkinek! ♥

Anyagköltség: olcsó
Nehézségi fok: időigényes, nehéz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése