2018. december 5., szerda

Blogmas #4 - Természetből a karácsonyfára 🌲

   Ma egy nagyszerű karácsonyfadísz készítési ötletet mutatok nektek ebben a rövid kis bejegyzésben, ami pofonegyszerű és hihetetlenül mutatós! Nekem máris kedvencemmé vált, hiszen nem kell hozzá sok minden és pár óra alatt csodát lehet varázsolni! Szerintem még ajándéknak is tökéletes lehet, én egészen biztosan fogok adni két valakinek is belőlük! 🎅




Amire szükség lesz:

  • faszeletek (megoldható otthon is, de hobbi boltokban és papír írószerekben kapható, én 100 forintért láttam)
  • fúró (az akasztó helyét ki kell fúrni)
  • ceruza (vázlathoz)
  • tempera
  • víz
  • ecset
  • szalag
  • fogvájó (ezzel készült a havazás)
   Először is ki kell fúrni az akasztó helyét valahol a karikán, majd ceruzával felvázolni azt a mintát, amit majd ki szeretnél festeni.


   Ha ezzel megvagy, kezdődhet az alkotás. Gyakorlatilag bármilyen mintát fel lehet rá vinni, csak a képzelet szabhat neki határt! Én mindenféle karácsonyi mintát választottam, de rajzfilmes, animés stílusban akár a szeretteitek arcképét is el lehet készíteni, vagy például szép, kalligrafikus betűkkel az ajándékozott nevét is! Ezek csak tippek, de annyi féle dolog kerülhet ezekre a kis szeletekre. A lényeg, hogy szívből jöjjön. Várom kommentben az ötletesebbnél ötletesebb megoldásokat, írjátok le nekem, hogy ti mit festenétek rájuk! És persze azt is, hogy melyik a kedvencetek azok közül, amiket én alkottam! Nekem a top kedvencem a mackós!



Anyagköltség: megfizethető, amennyiben nem most szeretnél venni fúrót, esetleg fűrészt... esetleg egy egész fát, mert akkor nagyon drága egy karácsonyfadíszt készülsz csinálni 🤣
Nehézségi fok: egyénfüggő, attól függ mennyire élvezed és szereted csinálni, és attól is, hogy mennyi időd van, amit erre szeretnél fordítani

2 megjegyzés: