2018. december 20., csütörtök

Blogmas #6 - Festett ajándékkísérők karácsonyi mintákkal 🏷️

   Itt az utolsó hajrá, már bizonyára sokatok becsomagolta az ajándékokat, díszes csomagolópapírok kaotikus halmaza veszi körbe ilyenkor az embert, sok sok szebbnél szebb mintás tasak várja, hogy a benne lévő ajándékok örömet okozzanak. Számtalan módon lehet elkészíteni a kis ünnepi csomagolásunkat, rengeteg módon fel lehet dobni őket, de van egy dolog, amivel sosem lehet mellélőni. Az ajándékkísérő. Még sosem készítettem ilyet, de be kell vallanom, imádtam elkészíteni ezt is. Ez is lehet egy kisebb ajándék, hiszen ha te magad készíted el, már nagyon nagy értéke van, egy igazi kincs és emlék, személyesen tőled.
   2018-ban én is terveztem 3 darabot, amiket igazán klasszikus, alap ajándékkísérő formákra festettem. Készítsétek el velem ti is ezeket a kis karácsonyi mintás cukiságokat! 



Amire szükség lesz:

  • aquarell papír
  • olló
  • tűfilc (fekete)
  • tempera
  • lyukasztógép (mindenképp érdemes beruházni egyre, ugyanis olcsó (én 375 Ft-ért vettem ezt az ICO lyukasztót, és fantasztikusan szuperál, biztosan sokáig velem lesz)
  • fogpiszkáló (pöttyökhöz - hóhoz)
  • ceruza
  • víz
  • ecset

1. lépés

Határozzuk meg milyen formájú kísérőket szeretnénk. Én ezeket a klasszikus formákat választottam, a Google nagyon sok verziót mutat meg, ha rákerestek a label vagy a tag szócskára. Viszont amiket én használtam, azokat előtte vázlatoltam, és el is hoztam nektek! Én is találtam őket, ezekből rengeteg van.


2. lépés

Ez után már csak fel kell vázolnunk ceruzával amit ki szeretnénk utána festeni, és kezdődhet az alkotás! 
Ha nincs ötletetek arra, mit is fessetek, én szeretnék nektek mutatni pár általam tervezett mintát.


Ez a kis mackó ha emlékeztek még, visszaköszönt a faszeletes karácsonyfadíszes bejegyzésemben is, és mindenképpen meg szerettem volna alkotni itt is. Az egyik kedvenc mintámmá vált idén.


A másik minta amit szerettem volna megörökíteni, az a mézi emberke volt. Valami nagyon rusztikus, kontrasztos, feltűnő darabot szerettem volna, ami mondhatni sikerült is, de még dolgoznom kell a dizájnon. Viszont a pofija szerintem nagyon aranyos lett.


Az abszolút kedvencem ő lett. Egy nagyon pufi, hóviharban álló Rudolf, hiszen ha karácsony, nem lehet csak egyszerű rénszarvast készíteni, ilyenkor nincs réni piros orr nélkül. 

3. lépés

Ez után már csak a lyukasztóval kell lyukat készíteni a felső részére, és igazából már kész is! Egy vékonyabb szalag segítségével könnyedén hozzá lehet kötni az ajándékunkhoz, persze, csak miután írtunk rá egy kis ünnepi üdvözletet!

Anyagköltség: olcsó
Nehézségi fok: változó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése